کد مطلب: 

258031

توییت جنجالی بازیگر پرسپولیسی سینما؛ واکنش شدید سپاهانی‌ها

بهرنگ علوی بازیگر مطرح سینما و تلویزیون ایران در پی انتشار توییتی علیه نمایش حاج‌صفی در بازی بحرین مورد حمله سپاهانی‌های متعصب قرار گرفت.
توییت جنجالی بازیگر پرسپولیسی سینما؛ واکنش شدید سپاهانی‌ها

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، هنوز سوت پایان بازی تیم ملی مقابل بحرین که با یک پیروزی شیرین و دلچسب همراه شد، توسط داور چینی به صدا درنیامده بود که هواداران دو آتشه تیم‌های باشگاهی در فضای مجازی شروع به نسبت دادن این پیروزی به نام خودشان کردند و برای اثبات حرف‌هایشان تنها به قسمت‌هایی از مسابقه اشاره می‌کردند که در نتیجه گیری به نفعشان می‌شد. 

در این بین بهرنگ علوی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون که به عنوان یک پرسپولیسی افراطی شناخته می‌شود و هیچ گاه علاقه خود را به این باشگاه پنهان نکرده، با انتشار توئیتی پس از پایان مسابقه، احسان حاج صفی را یار دروازهم تیم فوتبال بحرین عنوان کرد و موجی ایجاد کرد که هنوز هم حواشی آن ادامه دارد.

بلافاصله پس از انتشار این توئیت، سپاهانی‌ها شروع به واکنش به آن کردند. برخی هواداران سپاهان، برای پاسخ به این هنرمندِ پرسپولیسی، روشِ رفتاریِ مقابله به مثل را برگزیدند و شروع به تخریب پرسپولیسی‌های تیم ملی کردند تا چند قطبی ایجاد شده در فضای مجازی پس از پیروزی تیم ملی، میان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان همانند رقابتی که در لیگ برتر دارند، شدیدتر از سایر تیم‌ها و با نفرت پراکنی بیشتری دنبال شود. 

بسیاری از بازیکنان و مربیان فعلی سپاهان و همینطور پیشکسوتان این باشگاه پس از توئیت بهرنگ علوی به این موضوع واکنش نشان دادند و حمایت ویژه ای از کاپیتان تیم ملی داشتند.

موج واکنش‌ها به این توئیت آنقدر زیاد شده که تقریبا می‌توان گفت تمامی بازیکنان و مربیان فعلی تیم فوتبال سپاهان با انتشار پست‌هایی به حمایت از کاپیتان تیمشان در فضای مجازی پرداخته‌اند؛ حتی دانیال اسماعیلی فر و پیام نیازمند که در کنار سایر ملی پوشان و حاج صفی در اردوی تیم ملی حضور دارند هم از این ماجرا مستثنی نشده‌اند و البته این حمایت در میان بسیاری از آنها، تنها با انتشار عکس و استفاده از کلمه "کاپیتان" بوده است. البته برخی مربیان سپاهان نظیر رحمان احمدی واکنش بسیار شدیدتری به این توئیت داشته اند. این موضوع در صفحات مجازی برخی پیشکسوتان سپاهان با واکنش‌های تندتری مواجه شده و فضای هواداریِ طرفداران سپاهان از این هم فراتر رفته است. حتی کاپیتان تیم ملی هم به هجمه‌هایی که علیه او ایجاد شده، با انتشار دو عکس با بازوبند کاپیتانی تیم ملی واکنش نشان داد، تا نشان دهد به هیچ وجه از فضایی که علیه او ایجاد شده رضایت ندارد.

دو روز پس از توئیتِ اولِ بهرنگ علوی که پس از پیروزی تیم ملی ایران مقابل بحرین منتشر  شد، حالا این بازیگر به دلیل موجِ زیاد مخالفت‌ها، با انتشار توئیت دیگری به هجمه‌هایی که علیه‌ش ایجاد شده، پاسخ داده است. او البته از موضع خود کوتاه نیامده و در توضیح توئیت اولش نوشته که نقد و تشویق از هم جدا نیستند و خودش را به طور کامل از نگاه رنگی به تیم ملی مبرا کرده تا حواشی این توئیت همچنان ادامه دار باشد.

احسان حاج صفی در مقابل بحرین پس از نیمکت نشینی در دیدار اول مقابل هنگ کنگ به ترکیب اصلی راه پیدا کرد. او در نیمه اول که در پست هافبک دفاعی بازی می‌کرد، چندان خوب نبود ولی در نیمه دوم و پس از حضور در پست دفاع چپ که مدت‌ها بود در آن بازی نکرده بود، عملکرد خوبی داشت و یکی از بهترین بازیکنان زمین در جریان پیروزی ارزشمند برابر بحرین بود.

توییت جنجالی بازیگر پرسپولیسی سینما؛ واکنش شدید سپاهانی‌ها

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 4
2021-06-10 18:46

دیدگاه‌ها

تصویر بیژن
خیلی باید ساده باشیم که سهم حاج صفی رو دربازی مقابل بحرین بالا بدونیم چندین بار توپ رو لو داد وباعث شد جریان بازی ازتب وتاب بیفته...حاج صفی همونطور که در انتخابات فدراسیون فوتبال نشون داد صداقت نداره دربازگشت از یونان به ایران هم زمانیکه با سپاهان برای ملحق شدن به این تیم مذاکره کرد فقط به خاطر یه ذره پول بیشتر رفت به تراکتور جایگزین یه بازیکن متوسط مثل حاج صفی درتیم ملی بسیار زیاده ولی یکی مثل طارمی...سردار وقائدی هستند که جایگزین ندارند لذا من هم حاج صفی رو درتیم ملی یه بازیکن بسیار سطح پایین میبینم.........سپاهان امسال هم قهرمان نمیشه چون قهرمانی جایگاه تیم پرسپولیسه......................
ارسال شده توسط بیژن در 21 خرداد 00 - 08:13

افزودن دیدگاه جدید