کد مطلب: 

256697

رضایتمندی مشتریان تجاری شرکت مخابرات ایران از سامانه پشتیبانی 2010

سامانه پاسخگویی 2010، مرکز تماس متمرکز ویژه مشتریان تجاری شرکت مخابرات ایران است که به صورت 24 ساعته برای پاسخگویی به مشکل های فنی و سوال های مربوط به سرویس ها و صورتحساب مشتریان در سراسر کشور اختصاص دارد.
رضایتمندی مشتریان تجاری شرکت مخابرات ایران از سامانه پشتیبانی 2010

به گزارش سیتنا، در حالی میانگین زمان انتظار پاسخگویی 33 ثانیه و سطح سرویس 80 درصدبوده است که در این مدت به بیش از 153000 تماس پاسخ داده و شاخص NPS آن (شاخص خالص ترویج کنندگان) در سطح عالی و به میزان 68 بوده است.

امکان پاسخگویی به همه مشتریان تجاری شرکت مخابرات ایران در سراسر کشور به صورت متمرکز و در اسرع وقت از قابلیت های ویژه این مرکز است و ۷۰ درصد مشکلات پیش آمده حداکثر تا 4 ساعت پس از اعلام، برطرف می شود و جز موارد خاص همه مشتریان تا ۱۴ ساعت پاسخ مناسب دریافت می کنند.

براساس این گزارش، این شبکه قابلیت دارد تا امکان انتخاب زبان فارسی یا انگلیسی، ارائه اطلاعات صورتحساب، اطلاع در خصوص محصول ها و سرویس ها، تغییر سرویس فعلی، ارتباط با پشتیبانی فنی و اطلاع از وضعیت مکاتبه ها را در اختیار مشترکان قرار دهد.

همچنین اگر مشترکان از سرویس های نورونتا (سرویس های با توافقنامه سطح خدمات نقره) استفاده می کنند و نیاز به پشتیبانی دارند، می توانند با 2010 تماس بگیرند و کارشناسان متخصص این سرویس حداکثر طی۴ تا ۷ساعت، طبق SLA اعلام شده به رفع مشکل می پردازند.

بیشترین میزان تماس ها مربوط به قطع ارتباط ناشی از سرقت تجهیزات ، تخریب و مشابه آن می باشد.

گفتنی است مرکز تماس 2010 در سال 99 با سطح سرویس 80 درصد ، میانگین زمان انتظار 33 ثانیه به 153000 تماس پاسخ داده و شاخص NPS آن (شاخص خالص ترویج کنندگان) در سطح عالی و به میزان 68 بوده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2021-04-27 09:45

افزودن دیدگاه جدید