کد مطلب: 

256111

حاجی میرزایی: محیط شبکه شاد کاملا امن و سالم است

وزیر آموزش و پرورش گفت: محیط شبکه شاد کاملا امن و سالم است و افراد با هویت های معلوم در این شبکه فعال هستند.
حاجی میرزایی: محیط شبکه شاد کاملا امن و سالم است

به گزارش سیتنا، محسن حاجی میرزایی روز پنجشنبه در دیدار با امام جمعه ارومیه افزود: تمام دروس پایه ها و فعالیت های اخلاقی و قرآنی در این شبکه پیش بینی شده و صدها هزار کانال روی این موضوعات در کشور کار می‌کند.

حاجی میرزایی افزود: بسیار نگران بودیم دوری از مدرسه موجب ترک تحصیل افراد شود و به مدیران مدرسه دستور پیگیری دادیم تا با خانواده ها در ارتباط باشند.

وی ادامه داد: برای بررسی میزان ترک تحصیل و یا عدم دسترسی به شبکه شاد، پنج درصد از جمعیت دانش آموزان رابررسی کردیم و در این بررسی(سه دهم درصد) دانش آموزان در شبکه حضور نداشتند که تاکید به حضور و پیگیری کردیم.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه مدرسه کارش فقط آموزش نیست و اجتماعی شدن است، گفت: ما یک کار در زمینه بررسی وضعیت جسمانی بچه ها انجام دادیم و توده بدنی ۱۳میلیون ۱۳هزار دانش آموز کشور را ارزیابی کردیم که ۳۰درصد در این بررسی چاق بوده یا اضافه وزن داشتند و یا خیلی لاغر بودند و هدف گذاری بر بهبودشان شد.

حاجی میرزایی افزود: اواخر اسفند ۱۳۹۹دوباره شاخص های ۱۱میلیون و ۸۰۰هزار نفر دانش آموز اندازه گرفته شد که طبق گزارشات و به طور متوسط بهبود یافته بودند.

وی با بیان این که معلمان کار ویژه ای کردند، افزود: هنوز جامعه نسبت به عظمت کار معلمان نیاز به توجه و اطلاع رسانی است چرا که در این ایام به صورت تمام وقت معلمان درگیر آموزش شدند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2021-04-08 12:11

افزودن دیدگاه جدید