کد مطلب: 

255590

توضیح مبین‌نت پیرامون احتمال وجود بدافزار در یکی از نسخه‌های نرم‌افزاری مودم‌های SLC

پیرو اخبار درج شده در برخی رسانه‌های مجازی، مبنی‌بر احتمال وجود بدافزار در یکی از نسخه‌های نرم‌افزاری مودم‌های SLC، مبین نت توضیحاتی منتشر کرد.
توضیح مبین‌نت پیرامون احتمال وجود بدافزار در یکی از نسخه‌های نرم‌افزاری مودم‌های SLC

به گزارش سیتنا، اکانت رسمی شرکت مبین نت در توئیتر نوشته بود: اخیرا نگرانی‌هایی از سوی برخی مشترکین راجع به امنیت مودم‌های SLC در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که بدینوسیله به اطلاع می‌رساند این موضوع از پیش توسط کارشناسان  شناسایی و به‌روزرسانی فریم‌ویر مودم‌ها به‌صورت مرحله‌ای در حال انجام‌ است و به‌زودی به اتمام خواهد رسید.

ساعاتی پیش نیز مبین نت در رشته توئیتی توضیح داد:

پیرو اخبار درج شده در برخی رسانه‌های مجازی، مبنی‌بر احتمال وجود بدافزار در یکی از نسخه‌های نرم‌افزاری مودم‌های SLC، نکات زیر جهت اطلاع مشترکین اعلام می‌شود:
خبر مذکور به استناد توییت یک فرد ناشناس و بدون ارائه شواهد معتبر فنی تنظیم شده و تاکنون صحت آن به تایید مبین‌نت نرسیده است.

نسخه مذکور Firmware،  پیشتر در تیرماه سال 99 در فرآیند ارزیابی دوره‌ای مبین‌نت، برای بخش عمده مشترکین دارای این مودم به‌روزرسانی شده است؛

با این وجود و علیرغم تعداد بسیار محدود مودم‌های با مدل مذکور و  Firmware  قدیمی (کمتر از یک درصد) تیم مدیریت رخداد مبین‌نت به محض اطلاع از خبر مذکور (پیش از انتشار) علیرغم تایید نشدن خبر، اقدامات کنترلی پیشگیرانه را در این خصوص انجام داده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2021-03-19 01:06

افزودن دیدگاه جدید