کد مطلب: 

255516

صندوق نوآوری به‌عنوان حمایت‌کننده شرکت‌های دانش‌بنیان موفق بوده است

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، گفت: صندوق نوآوری به‌عنوان حمایت‌کننده شرکت‌های دانش‌بنیان در ارائه تسهیلات موفق عمل کرده و تاکنون کمک خوبی در این حوزه مهم بوده است.
صندوق نوآوری به‌عنوان حمایت‌کننده شرکت‌های دانش‌بنیان موفق بوده است

به گزارش سیتنا، مجتبی رضاخواه با تقدیر از نقش شرکت‌های دانش بنیان در دوران تحریم‌ها و نیز تامین اقلام و تجهیزات مرتبط با پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا، گفت: در سالی که کشور از یک طرف درگیر ویروس کرونا و از سوی دیگر، شاهد فشارهای حداکثری از بابت تحریم‌ها بودیم شرکت‌های دانش‌بنیان حضوری غیرقابل انکار داشتند و باید گفت به‌خوبی توانستند در اقتصاد مملکت نقش‌آفرینی کنند.

وی افزود: در حال حاضر شرکت‌های دانش‌بنیان در بسیاری از زمینه‌ها حضور جدی دارند و روزبه‌روز این فعالیت‌ها گسترش پیدا می‌کند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس همچنین ضمن تقدیر از صندوق نوآوری و شکوفایی در تامین مالی شرکت‌های دانش بنیان و فناور و نیز حمایت از طرح‌های فناورانه در کشور، تصریح کرد: صندوق نوآوری به‌عنوان حمایت‌کننده شرکت‌های دانش‌بنیان در ارائه تسهیلات موفق عمل کرده و تاکنون کمک خوبی در این حوزه مهم بوده است.

نماینده تهران در مجلس یادآور شد: اگر قرار باشد کیفیت و کمیت کار شرکت‌های دانش‌بنیان بهبود پیدا کند نیاز است که صندوق نوآوری و شکوفایی تقویت شود. خوشبختانه مجلس در این زمینه قدم‌های خوبی برداشته و علاوه بر آنچه دولت در لایحه بودجه ذکر کرده است، ما هم اعتبارات بسیار قابل ملاحظه‌ای را در چکش‌کاری بودجه 1400 به سرمایه صندوق نوآوری اضافه کردیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از آنجایی که فعالیت و موفقیت شرکت‌های دانش‌بنیان در زمینه‌های مختلف مشهود شده است، ضرورت دارد دولت هم در این راستا نگاه ویژه و حضور فعال‌تری در حمایت از این زحمتکشان داشته باشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2021-03-16 13:43

افزودن دیدگاه جدید