کد مطلب: 

255375

آخرین پست دردناک فیلمسازی که امروز بر اثر کرونا درگذشت

هوشنگ میرزایی، مستندساز، که امروز (پنجشنبه ۲۱ اسفند) بر اثر کرونا درگذشت، یک هفته پیش، در یک پست اینستاگرامی دردناک، سفر به چند شهرستان و برگزاری کارگاه‌های آموزشی را دلیل بیمار شدن خود دانسته بود. او از فشارهای بانک مسکن و نیاز مالی به انجام این ورک‌شاپ‌ها خبر داده بود.
آخرین پست دردناک فیلمسازی که امروز بر اثر کرونا درگذشت

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، هوشنگ میرزایی، مستندساز، که یک ماه گذشته را به دلیل ابتلا به کرونا، در بیمارستان بستری شده و امروز (پنجشنبه ۲۱ اسفند) درگذشت، یک هفته پیش، پستی اینستاگرامی به همراه فیلمی دردناک از خود زیر دستگاه اکسیژن را منتشر کرده بود.

او در این پست اینستاگرامی نوشته است:

«به‌خاطر پنج میلیون تومان دستمزد ناقابل و یک ورک‌شاپ یک هفته‌ای، حالا ۲۰ روز است دارم با مرگ دست و پنجه نرم می‌کنم ...
این تصویر را که امروز گرفتم، گویای حقیقت تلخی است؛ دستمزد ورک‌شاپ فیلمسازی در هفت شهر به‌خاطر فشارهای بانک مسکن و مبلغ پنج میلیون تومان دستمزد، من را به این روز انداخت. نمی‌دانم زنده می‌مانم یا نه، اما دارم می‌جنگم چون همیشه فیلم‌های من و نگاهم ستایش زندگی بوده است. امیدوارم خداوند و دوست‌هایم من را ببخشند، الان که همسرم گوشی‌ام باهاش بود، ... با زجر تمام این پست را گذاشتم. این تصویر تلخ و دردناک رنج فیلمسازی و تنهایی من را اثبات می‌کند.»

آخرین پست دردناک فیلمسازی که امروز بر اثر کرونا درگذشت

هوشنگ میرزایی، متولد سال ۱۳۵۰ در کوهدشت و دارای مدرک کارشناسی کارگردانی از دانشکده صدا و سیما بود. از آثار او می‌توان به «با خدا می‌رقصم»، «مرثیه‌ای برای خاک»، «شهر خاموش»، «تفتان»، « روناک»، «چیزی شبیه چشمهایم» و «ژین ؛ سپیدار ؛ فاصله» اشاره کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2021-03-11 22:49

افزودن دیدگاه جدید