کد مطلب: 

255260

آذری جهرمی: رفع انحصار شرکت مخابرات را همه جانبه پیگیری می‌کنیم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد: چگونه کانال‌های زیرزمینی و داکت‌ها که جزو انفال و برای همه‌ی مردم بوده است به شرکت مخابرات ایران واگذار شد و انحصار به وجود آمد؟
آذری جهرمی: رفع انحصار شرکت مخابرات را همه جانبه پیگیری می‌کنیم

به گزارش خبرنگار سیتنا، محمد جواد آذری جهرمی در بخشی از سخنانش در مراسم آغاز فرآیند تجاری‌سازی 5G FWA شرکت ارتباطات مبین‌نت با انتقاد از نحوه‌ی خصوصی سازی شرکت مخابرات ایران، گفت: چگونه کانال‌های زیرزمینی و داکت‌ها که جزو انفال و برای همه‌ی مردم بوده است به شرکت مخابرات ایران واگذار شد و انحصار به وجود آمد؟

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطرنشان کرد: سه سال است که پیگیر بازگشت آنها به مردم هستیم و هم اکنون لایحه‌ در کمیسیون اقتصادی دولت برای رفع انحصار در حال رسیدگی است.

آذری جهرمی تاکید کرد: سهامداران مخابرات پس از خصوصی سازی به‌جای آنکه پول سود شرکت مخابرات را در این شرکت سرمایه‌گذاری کنند، اقساط خرید این شرکت را پرداخت کردند.

وی ادامه داد: البته خصوصی سازی شرکت مخابرات در همه جا مشکل نداشته و در بخش‌هایی مانند همراه اول به لطف رقابت سنگین با ایرانسل باعث رشد شده است و بخش‌هایی به دلیل عدم سرمایه‌گذاری و انحصار دچار مشکل شده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد: ما رفع انحصار شرکت مخابرات را همه جانبه پیگیری می‌کنیم؛ هم با توسعه‌ی 5G FWA و هم شیوه‌ی قانونی برای برگشتن انفال به مردم.

خبر تکمیلی متعاقبا ارسال می‌شود ...

 

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2021-03-08 12:38

افزودن دیدگاه جدید