کد مطلب: 

253597

امکان تغییر وضعیت قرارداد در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت فراهم شد

رییس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، گفت: بر اساس ماده 50 قانون احکام دائمی برنامه های توسعه کشور و در راستای تکمیل مراحل اجرای الکترونیکی معاملات، امکان تغییر وضعیت قرارداد برای همه انواع معاملات در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت فراهم شده است.
امکان تغییر وضعیت قرارداد در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت فراهم شد

به گزارش سیتنا، علی رهبری با بیان این مطلب، افزود: در راستای تکمیل مراحل اجرای الکترونیکی معاملات بر اساس ماده 50 قانون احکام دائمی برنامه های توسعه کشور، امکان تغییر وضعیت قرارداد مشتمل بر اصلاح، الحاق، فسخ، ابطال و خاتمه برای همه انواع معاملات در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت فراهم شده است.

وی ادامه داد: علاوه بر درج اقلام اطلاعاتی مربوط به رویداد تغییر وضعیت قرارداد، اسناد مربوطه نیز که به امضای الکترونیکی اشخاص مجاز( اعم از یک طرف یا سایر طرفهای قرارداد) رسیده است، باید در سامانه بارگذاری شوند.

رییس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی گفت: با ایجاد این قابلیت، اجرای الکترونیکی تمام مراحل معاملات اعم از درخواست، استعلام، فراخوان، توزیع و دریافت اسناد، گشایش الکترونیکی پاکت‌ها یا پیشنهادها، انعقاد قرارداد، داد و ستد وجوه و تضامین، الحاق، اصلاح، فسخ، ابطال و خاتمه قرارداد در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت پوشش داده شده است.

رهبری بیان کرد: همچنین امکان بررسی آخرین وضعیت قرارداد برای کاربران سامانه فراهم شد و سند راهنمای بهره ‌برداری از این امکان در وبسایت سامانه به آدرس setadiran.ir لینک آموزش-مستندات تغییر وضعیت قرارداد در دسترس است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2021-01-16 10:16

افزودن دیدگاه جدید