کد مطلب: 

252582

حضور ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار بیننده‌ی منحصربه‌فرد در گزارش زنده‌ی فردوسی‌پور

گزارش زنده‌ی بازی پرسپولیس و اولسان توسط عادل فردوسی‌پور در اینستاگرام AFC فارسی با ۸۰۹ هزار بیننده پنجمین لایو پربیننده‌ی دنیا و پربیننده‌ترین لایو فارسی شد؛ در همین راستا بیش از ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار بیننده‌ی منحصربه‌فرد در کل مدت بازی فینال در پخش زنده حضور داشتند.
حضور ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار بیننده‌ی منحصربه‌فرد در گزارش زنده‌ی فردوسی‌پور

به گزارش سیتنا به نقل از اسپوتنیک، کنفدراسیون فوتبال آسیا دیدار فینال لیگ قهرمانان را میان دو تیم پرسپولیس ایران و اولسان هیوندای کره جنوبی برای مخاطبان ایرانی با گزارش عادل فردوسی پور به صورت لایو اینستاگرام پخش کرد.

به دعوت این کنفدراسیون، عادل فردوسی پور به قطر رفت و از طریق صفحه اینستاگرام فارسی کنفدراسیون فوتبال آسیا این دیدار حساس را گزارش کرد.

گزارش لایو عادل فردوسی‌پور در اکانت اینستاگرام AFC فارسی با ۸۰۹ هزار بیننده پنجمین لایو پربیننده دنیا و پربیننده ترین لایو فارسی شد که رکوردی جدید محسوب می‌شود.

گفته شده است که بیش از ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار بیننده منحصربه‌فرد در کل مدت بازی فینال در پخش زنده حضور داشتند و این میزان از افراد، حساسیت بازی فینال و جذابیت گزارشگری عادل فردوسی پور را می رساند.

بسیاری از کاربران معتقدند که برنده واقعی این فینال عادل فردوسی پور بوده است که به تمام ایرانیان و جهانیان میزان محبوبیت خود را نشان داد.

انتهای پیام

 

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2020-12-21 22:59

افزودن دیدگاه جدید