کد مطلب: 

243585
در دیدار دبیر سندیکای صنعت مخابرات با مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، تاکید شد:

استمرار تلاش‌های متقابل در صنعت مخابرات کشور به‌منظور تحقق فرمایش رهبر معظم انقلاب برای "جهش تولید"

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در اولین روزهای کاری پس از طی دوره‌ی قرنطینه بیماری کرونا با دبیر سندیکای صنعت مخابرات ایران دیدار کرد که طی این دیدار بر مشارکت و تلاش‌های متقابل شرکت مخابرات ایران و شرکت‌های عضو سندیکای صنعت مخابرات، برای تحقق فرمایش رهبر معظم انقلاب در رابطه با جهش تولید به طوری که مردم آن را در زندگی خود حس کنند، تاکید شد.
استمرار تلاش‌های متقابل در صنعت مخابرات کشور برای تحقق خواسته‌ی رهبر معظم انقلاب برای "جهش تولید"

به گزارش خبرنگار سیتنا، فرامرز رستگار، دبیر و عضو هیات مدیره سندیکای صنعت مخابرات ایران، در دیدار با سیدمجید صدری، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ضمن آرزوی سلامتی برای ایشان عنوان کرد: از هفته اول فروردین تماس‌های تلفنی و اینترنتی روزانه بین مدیرعامل، معاونین شبکه و زنجیره‌ی تامین شرکت مخابرات ایران و سندیکا و تولیدکنندگان برای برنامه‌ریزی و استفاده‌ی حداکثری از تولیدات داخلی در سال جهش تولید برای توسعه مخابرات وجود داشته است و از اینکه جنابعالی در اولین روزهای حضور در محل کار هم به این امر مهم پرداخته‌اید، سپاسگزارم.

دبیر سندیکای صنعت مخابرات ایران، افزود: همانطوری که ما در بیانیه‌ی قبلی خود تاکید داشتیم، جهش در تولید زمانی رخ می‌دهد که از ظرفیت‌ها در تمام ۱۲ ماه سال استفاده شود و چون تولیدات صنعت مخابرات عمدتا با سفارش شرکت‌های اپراتوری ارتباطی به جریان می‌افتد برنامه‌ریزی‌ها و سفارشات باید از همان ابتدای سال مدیریت شود که به خوبی توسط شرکت مخابرات ایران سامان داده شده است.

رستگار در بخش دیگری از صحبت‌های خود به مطالبات مالی اعضا که تا کنون با صبر و شکیبایی و همراهی فراوان، توام بوده اشاره کرد و خواستار رفع فوری این مشکل شد.

به گزارش سیتنا، سیدمجید صدری، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران هم ضمن تبریک سال نو، خاطرنشان کرد: این شرکت پیرو سیاست سال قبل و با انگیزه‌ی بیشتر نیازهای تجهیزاتی، نرم‌افزاری و خدماتی خود را از شرکت‌های توانمند داخلی تامین خواهد نمود و از مساعدت‌های شرکت‌های تولیدی در سال گذشته و ابتدای امسال تقدیر و تشکر نمود.

صدری در ادامه از شکیبایی شرکت‌های تولیدی و پیمانکاری در رابطه با نحوه‌ی پرداخت‌ها تشکر و خاطرنشان نمود: تمام تلاش خود را برای تامین نیازهای مالی شرکت‌های طرف قرارداد بکار خواهد گرفت.

در انتهای این دیدار، مدیرعامل شرکت مخابرات ابراز امیدواری نمود که با مشارکت و تلاش‌های متقابل شرکت مخابرات ایران و شرکت‌های عضو سندیکای صنعت مخابرات، فرمایش رهبر معظم انقلاب در رابطه با جهش تولید بطوریکه مردم آن را در زندگی خود حس کنند، محقق شود.

برنامه ریزی برای تبادل قراردادهای ساخت رادیو مایکروویو پهن باند، تجهیزات مرکزی اینترنت خانگی مانند OLT ، DSLAM ، ONU و روتر از دیگر موارد مطروحه در دیدار مدیرعامل شرکت مخابرات ایران و دبیر سندیکای صنعت مخابرات ایران بود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2020-04-13 13:44

افزودن دیدگاه جدید