کد مطلب: 

242476

حمله اینستاگرامی خواننده لس آنجلسی به ساسی مانکن و تتلو

پویا خواننده لس‌ آنجلسی در اینستاگرام خود از موزیک ویدئوی جدید ساسی مانکن به نام «دکتر» به شدت انتقاد کرد.
حمله و فحاشی اینستاگرامی خواننده لس آنجلسی به ساسی مانکن و تتلو

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، پویا پور جلیل که خود نیز یک خواننده مقیم لس آنجلس است ظاهرا از عملکرد ساسی مانکن در خواندن آهنگ دکتر شاکی است. توجیه پویا از این انتقاد این است که بسیاری از نوجوان های کشور با شنیدن این چنین موزیک هایی ممکن است دچار مشکل اجتماعی شوند. پویا در اینستاگرام نوشت:

اینکه موسیقی یک سلیقه هستیش شکی نیست، اینکه در یک جامعه باید همه جور استایل موسیقی باشه شکی نیست. اینکه فرهنگ خیلی از مردم ما مخصوصا در زمینه موسیقی از دست رفته شکی نیست ولی وقتی میای برای معروفیت دست به هر کاری میزنی (حتی) نابود کردن ذهن و افکار سالم یک بچه که در این دنیای اسفناک پدر و مادرش دارن با بدبختی و زحمت بزرگش میکنن و تو .. حمال میای و بهشون میگی که (همیشه قبل خواب اول دو تا شات بزن بعد بخواب یا همیش اول اینستا بعد کتاب) باید بگم که ..... ایی بیش نیستی و .... تر از تو همه اونایی هستن که واسن کار میکنن یا باهات برنامه اجرا میکنن.

هر چند که وقتی تو مثل یک حیوان به بچه خودت هم رحم نکردی چه انتظاری میره که به بچه های مردم رحم کنی.

اون تتلو ..... از تو که هدفتون به گند کشیدن فرهنگ و جوانهای مردمه. چون اون روز برسه با افتخار حبس جفتتون رو میکشم.

لازم به ذکر است که پست انتقادی پویا پس از مدتی در اینستاگرام پاک شد و این خواننده پست دیگری را در صفحه ی شخصی خود منتشر نمود. پویا در این رابطه پستی منتشر کرد و چنین نوشت:

دوستان پست آخر به وسیله خود اینستاگرام پاک شد که احتمال میدم چون رپورت شده ولى مهم نیست اگر بخوام دوباره و صد بار دیگه میتونم پست بزارم و حرف براى گفتن دارم ولى احتمال میدم که خود اینستاگرام هم از خرابى بشریت لذت میبره چون امروز روز یک دکتر نمیتونه پیجشو به رسمیت برسونه ولى دخترى که عکس لخت خودش رو میزاره به مراتب زودتر پیجش رسمى میشه و تیک آبى میگیره. دیگه حرفى براى گفتن ندارم جز اینکه بیدار شین و بیبینین سیستم داره ما ها رو به کجاها میبره. اگر براى خودتون مهم نیست فکر بچه ها و آیندشون باشین.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-03-07 06:51

افزودن دیدگاه جدید