کد مطلب: 

224858

دکتر کبیری: با ایجاد شعب پست بانک و راه‌اندازی دستگاه‌های خودپرداز در مناطق روستایی، خدمت رسانی مناسبی انجام شده است

دبیر دوم کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، گفت: با ایجاد شعب پست بانک و راه‌اندازی دستگاه‌های خودپرداز در مناطق روستایی، خدمت رسانی مناسبی صورت گرفته است.
دکتر کبیری: با ایجاد شعب پست بانک و راه‌اندازی دستگاه‌های خودپرداز در مناطق روستایی، خدمت رسانی مناسبی انجام شده است

دکتر سیدتقی کبیری، نماینده‌ی مردم خوی و چایپاره در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی سیتنا، پیرامون ارائه‌ی خدمات پست بانک در مناطق روستایی، گفت: یکی از کارهای خوبی که در وزارت ارتباطات و بالاخص در بحث پست بانک اتفاق افتاده است، خدمات روستایی است. حداقل همین امسال مواردی در حوزه‌ی انتخابی شهرستان خوی اتفاق افتاد؛ برای منطقه‌ای که شاید بالای 40 روستا در بخش صفائیه داشت، با ایجاد پست بانک و به دنبال آن آوردن دستگاه خودپرداز، بخشی از سرویس‎ها برای رفاه بیشتر مردم روستایی اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: در گذشته شاید یک فرد روستایی به دلیل فاصله‌ی زیاد از شهر، باید دو روز وقت می‌گذاشت و حداقل 200 هزار تومان هزینه می‌کرد تا کار بانکی خود را انجام دهد.

نماینده‌ی مردم خوی و چایپاره در مجلس، اظهار کرد: به نظر می‌رسد باید خدمات بانکی در روستاها کامل شود و خوشبختانه در حوزه‌ی وزارت ارتباطات کارهای خوبی انجام شده است، خصوصا در ارائه‌ی کارتخوان‌هایی که برای روستاها در نظر گرفته‌اند و به دنبال آن سرویس‌هایی که پست بانک در روستاها ارائه می‌دهد.

دبیر دوم کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، افزود: هنوز نیاز جامعه‌ی هدف روستایی به این بخش زیاد است. اگر پست بانک بتواند سریع‌تر و گسترده‌تر خدماتش را توسعه دهد، می‌تواند بخش عظیمی از مشکلات روستاییان حداقل در بحث خدمات روزمره و به دنبال آن بحث اشتغال که وابستگی به این بخش دارد را حل کند.

کبیری، خاطرنشان کرد: تا به حال عملکرد پست بانک نسبت به امکانات موجود، خوب بوده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-02-04 16:27

افزودن دیدگاه جدید