کد مطلب: 

214342

گوگل مپس مسیریابی را برایتان ساده تر می کند

اگر با گوگل مپس کار کرده باشید، حتما می‌دانید که در این اپلیکیشن نقشه گزینه‌‌ای برای تعیین و ذخیره آدرس خانه و محل کار وجود دارد.
گوگل مپس مسیریابی را برایتان ساده تر می کند

به گزارش سیتنا، با وجود این امکان، در هر نقطه‌ای از شهر که باشید می‌توانید به سرعت و بی معطلی به سوی خانه یا محل کارتان مسیریابی کنید یا با یک فرمان صوتی از گوگل مپس بخواهید که همین کار را برایتان انجام بدهد.

اما اگر به نظرتان این گزینه‌ها هم به قدر کافی سریع نیستند، گوگل به زودی راه سریع‌تری را پیش پایتان خواهد گذاشت. تیم توسعه‌دهنده گوگل مپس به تازگی دو آیکن میان‌بر طراحی کرده‌ که امکان مسیریابی سریع به سوی خانه و محل کار را برایتان فراهم می‌کنند.

برای دسترسی به این دو آیکن کافیست روی نوار جستجو اشاره کنید تا در تاریخچه جستجوهایتان ظاهر شوند. گوگل فعلا این دو آیکن را در اپلیکیشن آزمایش می‌کند، اما در صورت مثبت بودن بازخوردها و ارائه در نسخه نهایی اپلیکیشن وجود این دو گزینه می‌تواند به میزان قابل توجهی در وقت شما صرفه جویی کند.

هنوز مشخص نیست که در صورت اضافه شدن این دو آیکن، آیا آیکن‌های میان‌بر نوار جستجو بر سر جای خود باقی می‌مانند یا خیر. اما نکته مسلم اینجاست که وجود تمامی این آیکن‌ها در کنار هم نیز بعید است مشکل‌ خاصی به وجود آورد.

آیکن‌های مسیریابی به سوی خانه و محل کار هنوز در مرحله آزمایشی به سر می‌برند و گوگل تاریخ انتشار آن‌ها برای نسخه نهایی مپس را اعلام نکرده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-06-15 23:47

افزودن دیدگاه جدید