کد مطلب: 

208040
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا:

در عین پایبندی به تصمیم دولت، در اکوسیستم کاری نیازمند مجموعه‌ی آموزشی هستیم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، اظهار داشت: ما باید موضوع دانشکده‌ی پست و مخابرات را پیگیری کنیم که چرخه کاری ما ناقص نشود، اگرچه ما دستور دولت و تصمیم شورای عالی اداری را لازم الاجرا می دانیم و پایبند قانون هستیم، ولی اینکه چگونه اکوسیستم درست باشد باید رایزنی کنیم.
در عین پایبندی به تصمیم دولت، در اکوسیستم کاری نیازمند مجموعه‌ی آموزشی هستیم

مهندس محمد جواد آذری جهرمی، در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا "پیرامون دستور رئیس جمهور مبنی بر ممنوعیت پذیرش دانشجو در مراکز علمی‌کاربردی وابسته به دستگاه‌های اجرایی و فرصت یک‌ساله برای انحلال این مراکز و وضعیت دانشکده‌ی پست و مخابرات با توجه به این دستور"، گفت: طبیعتا سیاست کلان دولت بر این است که مراکز آموزشی کاربردی که ذیل نظر وزارت‌خانه‌ها هستند، یا منحل و یا واگذار شوند. این امر به دلیل وحدت رویه‌ای است که در نظام آموزشی وزارت علوم پیگیری می‌شود و فکر کنم در شورای عالی اداری هم طرح شده و به تصویب رسیده است و جناب آقای رییس جمهور هم ابلاغ کرده‌اند.

آذری جهرمی، اظهار کرد: ما در چرخه و اکوسیستم کاری نیازمند بانک هستیم که پست بانک را داریم. در همین حال نیازمند مجموعه‌ی آموزشی هستیم که دانشکده‌ی علمی کاربردی پست و مخابرات می‌توانست باشد. همچنین نیازمند شرکت توسعه‌ای هستیم که در حال تنظیم اساسنامه‌ی سازمان فناوری اطلاعات هستیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، تاکید کرد: طبیعتا ما باید موضوع دانشکده را هم پیگیری کنیم که چرخه کاری ما ناقص نشود، اگرچه ما دستور دولت و تصمیم شورای عالی اداری را لازم الاجرا می دانیم و پایبند قانون هستیم ولی اینکه چگونه اکوسیستم درست باشد باید رایزنی کنیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-02-18 12:03

افزودن دیدگاه جدید