کد مطلب: 

207125

پیگیری مستقیم موضوع آتش سوزی در یکی از مراکز مخابرات شهرستان کازرون توسط مدیرعامل شرکت مخابرات

در پس آتش سوزی در یکی از مراکز مخابرات شهرستان کازرون استان فارس، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، تاکید کرد: بنده تا راه‌اندازی مجدد و برقراری کامل وضعیت ارتباطی منطقه پیگیر خواهم بود و به خاطر اختلال به وجود آمده از مشتریان عزیز و سایر اپراتورهای آسیب‌دیده اعم از بخش خصوصی و غیره در این حادثه پوزش می‌طلبم.
پیگیری مستقیم موضوع آتش سوزی در یکی از مراکز مخابرات شهرستان کازرون توسط مدیرعامل شرکت مخابرات

به گزارش سیتنا، مهندس سیدمجید صدری در اینستاگرامش نوشت:

بامداد پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه در یکی از مراکز مخابرات شهرستان کازرون استان فارس بر اثر آتش‌سوزی ارتباطات این منطقه دچار اختلال شد.
طبق گزارش‌های رسیده به اینجانب، علت این حریق نامعلوم بوده و توسط کارشناسان امر در حال بررسی است. در این حادثه به دلیل سوختگی بخشی از سالن توزیع خطوط، ارتباطات تلفن ثابت، همراه و دیتای مشترکان مختل شد. عملیات بازسازی توسط متخصصان به‌محض وقوع حادثه جهت برقراری ارتباطات کامل بخش‌های آسیب‌دیده آغاز شد. در حال حاضر بخش عمده مشکلات برطرف شده و بخش باقیمانده نیز توسط همکاران کارشناس امر در حال رفع و برقراری مجدد است.
در جریان این حریق تعدادی از شماره‌های فعال و سرویس‌های ارزش‌افزوده دچار آسیب شد که خوشبختانه عملیات بازسازی و کابل ریزی جدید در حال اجراست و ان شاءلله به‌زودی همه اختلالات برطرف می‌شود.
بنده تا راه‌اندازی مجدد و برقراری کامل وضعیت ارتباطی منطقه پیگیر خواهم بود و به خاطر اختلال به وجود آمده از مشتریان عزیز و سایر اپراتورهای آسیب‌دیده اعم از بخش خصوصی و غیره در این حادثه پوزش می‌طلبم. از اینکه با صبر خود ما را یاری می نمایید، کمال تشکر و قدردانی را دارم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-02-04 15:27

افزودن دیدگاه جدید