کد مطلب: 

205779

امکان لغو سرویس های ارزش افزوده تلفن ثابت فراهم است

معاون امور مشتریان شرکت مخابرات ایران از فراهم بودن امکان لغو سرویس های ارزش افزوده برای مشترکان تلفن ثابت خبر داد و گفت : «مشترکانی که تمایل ندارند از سرویس های ارزش افزوده ای که قبلا سفارش آن را داده اند ؛ استفاده کنند؛ می توانند با مراجعه به پرتال شرکت مخابرات ایران ، به نشانی www.tci.ir بخش مخابرات من، سرویس مورد نظر را لغو کنند.»
امکان لغو سرویس های ارزش افزوده تلفن ثابت فراهم است

به گزارش سیتنا، دکتر زارعیان اظهار داشت: «آن دسته از مشترکانی که با تلفن گویای 7070، سرویس ارزش افزوده ای را برای تلفن ثابت خود فعال کرده اند و الان تمایلی به استفاده از آن ندارند؛ می توانند از طریق پرتال شرکت مخابرات ایران به نشانی www.tci.ir بخش مخابرات من ، سرویس مورد نظر را جستجو کرده و دستور لغو آن را صادر کنند. از آن پس آن سرویس برای شماره تلفن ثابت مورد نظر غیر فعال خواهد شد. علاوه بر این در مراکز حضوری امور مشتریان شرکت مخابرات ایران هم چنین امکانی فراهم هست و مشتریان می توانند درخواست لغو سرویس را در این مراکز هم ارایه دهند.

معاون امور مشتریان شرکت مخابرات ایران افزود: در پرتال شرکت مخابرات ایران امکان رویت همه خدمات ارزش افزوده مورد استفاده یک مشترک قابل رویت برای خود او هست.

وی گفت: « سرویس های IN  نیز به عنوان بخشی ازخدمات ارزش افزوده تلفن ثابت ، در سراسر کشور با تایید مشترکان فعال می شود و اگر برای مشترکی فعال شده که تمایلی به استفاده از آن ندارد ، می تواند در همین بخش مخابرات من ، آن را غیر فعال کند.»

دکتر زارعیان تاکید کرد: «در پرتال شرکت مخابرات ایران ، بخش" مخابرات من" ، فعال یا غیر فعال کردن خدمات ارزش افزوده ثابت، امکان گرفتن ریز هزینه های قبل ، خدمات تلفن ثابت و ثبت نام ADSL  ​قابل دسترسی می باشد.»

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-12-30 20:54

افزودن دیدگاه جدید