کد مطلب: 

200684
معاون امور مشتریان شرکت مخابرات ایران، خبر داد:

ثتبیت وضعیت اینترنت کشور تا زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری

معاون امور مشتریان شرکت مخابرات ایران به وضعیت تثبیت اینترنت در کشور اشاره کرد و گفت: مشکل قطعی اینترنت در هفته جاری و تا زمان برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و شوراها نخواهیم داشت.
ثتبیت وضعیت اینترنت کشور تا زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری

به گزارش خبرنگار سیتنا، دکتر زارعیان گفت: وضعیت اینترنت در کشور در حال تثبیت شدن است و اگر مشکلی به وجود آید بحث توسعه ای است که ممکن است موجب بروز اختلال و یا قطعی موقتی شود.

معاون امور مشتریان شرکت مخابرات ایران افزود: بر این اساس مقرر شد از دیروز تا پایان برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا هیچ برنامه توسعه ای که موجب بروز اختلال و قطعی در ارتباطات شود، در سراسر کشور انجام نشود.

زارعیان از ابلاغ این دستورالعمل به همه مناطق مخابرات در سراسر کشور خبر داد و گفت: برنامه هایی که ممکن است بروز اختلال در ارتباطات به همراه داشته باشند به بعد از برگزاری انتخابات موکول شده و شرکت مخابرات بر این امر نظارت خواهد کرد.

به گفته این مقام مسوول در شرکت مخابرات ایران، شرکت ارتباطات زیرساخت ایران به عنوان شرکت تامین کننده زیرساخت های ارتباطی در کشور نیز نظارت خواهد کرد تا مشکلی در تامین مطلوب ارتباطات در این مدت بروز نکند.

زارعیان از تامین و تجهیز سیستم های پشتیبان خبرداد و خاطرنشان کرد: برنامه ریزی شده است این سیستم های پشتیبان در مواقع ضروری مورد استفاده قرارگیرد تا اختلالی در امر ارتباطات در این بازه زمانی بروز نکند.

معاون امور مشتریان شرکت مخابرات ایران همه اینترنتی که برای این ایام مورد استفاده قرارمی گیرد را داخلی و بر بستر شبکه ملی اطلاعات اعلام کرد و گفت: بر این اساس نگرانی در رابطه با بروز اختلال در اینترنت بین الملل نیز نخواهیم داشت.

زارعیان از تشکیل کمیته های ویژه در مخابرات استان های کشور خبرداد و افزود: کمیته ویژه ای در تهران تشکیل شده است تا بر روند تامین ارتباطات پایدار در این ایام نظارت کافی و دقیق داشته باشد.

این مقام مسوول در شرکت مخابرات ایران، گفت: نمایندگان شرکت مخابرات ایران در ستاد انتخابات کشور حضوری فعال دارند تا اگر مشکلی بروز کرد در اسرع وقت برای برطرف کردن آن اقدام کنند.

زارعیان با تاکید براین که مشکلی در ارتباطات و اینترنت در این ایام نخواهیم داشت، افزود: اگر مشکل پیش بینی نشده ای نیز رخ دهد آمادگی کامل برای برطرف کردن آن وجود دارد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-05-15 12:14

افزودن دیدگاه جدید