کد مطلب: 

200459

عبور کاربران اپلیکیشن مسیریاب بومی ابیش از مرز نیم میلیون نفر

اپلیکیشن نقشه و مسیریاب سخنگوی ابیش که توسط گروهی از جوانان ایرانی تولید شده است، بهار سال گذشته به صورت رایگان ارائه شد و هم اکنون تعداد کاربرانش از مرز نیم میلیون نفر عبور کرده است و با توجه به کاربری آن در سراسر ایران، تبدیل به یک مسیریاب محبوب به زبان فارسی شده است.
عبور کاربران اپلیکیشن مسیریاب بومی ابیش از مرز نیم میلیون نفر

به گزارش گروه دریافت خبر سیتنا، از ویژگی های جالب این اپلیکیشن اندرویدی نقشه و مسیریاب، چهار صدای گوینده حرفه‌ای خانم و آقا به زبان فارسی است که با کمک نقشه به روز ابیش شما را قدم به قدم در طول مسیر راهنمایی می‌کنند. اگر به اشتباه از مسیر منحرف شدید نگران نباشید چون مسیریاب ابیش دوباره به صورت اتوماتیک مسیر به سمت مقصد را از نقطه فعلی محاسبه کرده و به کارش ادامه می دهد.

رابط کاربری مسیریاب ابیش هم بسیار ساده و زیبا طراحی شده تا بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید. ضمناً می‌توانید مکانهای مورد علاقه را ذخیره کنید تا بعداً با یک دکمه به سمت این مکان ها مسیریابی کنید.

با دانلود این اپلیکیشن اندرویدی نقشه روی موبایل، از آدرس دهی به دیگران هم بی‌نیاز خواهید شد چون با زدن دکمه ارسال مکان، مختصات نقطه دقیق شما به شخص مورد نظرتان فرستاده شده و در صورتی که اپلیکیشن ابیش روی موبایل شخص مقابل نصب شده باشد، مسیریابی به سمت شما به صورت اتوماتیک برای وی فعال خواهد شد. البته ویژگی ارسال مکان صرفا به محل فعلی شما محدود نمی شود و شما با جابجایی پین بر روی نقشه، می توانید هر نقطه زیر پین را نیز برای دوستان و آشنایان ارسال کنید. این گزینه خصوصا در زمانهایی که دوستان آدرس مکانی را از شما می پرسند بسیار سودمند و کاربردی می باشد.

با توجه به عدم سرویس دهی برخی اپلیکیشن های معتبر بین المللی مسیریابی در ایران، ابیش امیدوار است تا پس از ارائه اپلیکیشن کاملا رایگان مسیریابی خود، کاربران عزیز ایرانی دیگر این کمبود و خلأ را در نیازمندیهای روزانه خود احساس نکنند.

ابیش این روزها روی پروژه جدید خود یعنی تاکسی اینترنتی شیراز متمرکز شده و به روزرسانی نسخه بعدی  اپلیکیشن مسیریاب را نیز به زودی در برنامه کاری خود خواهد داشت.

گروه ابیش با تلاش جمعی از کارآفرینان و فارغ التحصیلان برجسته دانشگاه شیراز از ابتدا با این شعار و با هدف هوشمند کردن حرکت شهروندان در شهر به کمک سرویسهای مبتنی بر مکان، کار خود را شروع کرده و در ادامه مسیر پس از انتشار اپلیکیشن مسیریاب سخنگو برای سراسر ایران، سامانه درخواست تاکسی اینترنتی شیراز را به صورت بومی توسعه و در شیراز ارائه کرده تا شیراز هم به لیست دیگر شهرهای پیشرو دنیا در این زمینه اضافه گردد.

سبک کاری و فلسفه طراحی گروه ابیش همیشه به این نحو بوده که در پشت رابط کاربری ساده و روان محصولات آنها جزئیات و پیچیدگیهای فنی بسیاری لحاظ شده تا بهترین تجربه کاربری ممکن را به ارمغان بیاورد. این سبک را در اپلیکیشن مسیریاب سخنگوی ابیش شاهد بودیم و اکنون هم رد پای همین سبک کاری در سامانه درخواست تاکسی آنلاین شیراز مشاهده می‌شود.

برای دانلود اپلیکیشن نقشه و مسیریاب سخنگوی ابیش اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-05-09 13:38

افزودن دیدگاه جدید