کد مطلب: 

199237

ترجمه آنی مکالمات صوتی ژاپنی به انگلیسی در اسکایپ

با ارتقای هوش مصنوعی اسکایپ، مطالب بیان شده توسط کاربران ژاپنی به طور آنی به زبان انگلیسی و چند زبان زنده دیگر دنیا ترجمه می‌‌شود.
ترجمه آنی مکالمات صوتی ژاپنی به انگلیسی در اسکایپ

به گزارش سیتنا به نقل از مشبل، مایکروسافت به تازگی زبان ژاپنی را به عنوان زبان دهم به جمع زبان‌هایی که به طور آنی قابل ترجمه هستند افزوده است. زبان ژاپنی از جمله زبان های دشوار جهان است که بسیاری از انگلیسی زبان ها قادر به آموختن آن نیستند و با ارائه این خدمات دیگر نیازی به یادگیری آن وجود ندارد.

مایکروسافت پیش از این خدمات ترجمه صوتی آنی را به زبان های انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، آلمانی، چینی، ایتالیایی، پرتغالی، عربی و روسی ارائه می کرد.

برای استفاده از این خدمات ترجمه کاربران باید به محیط برنامه اسکایپ رفته و بر روی آیکون نشان دهنده جهان در سمت راست کلیک کنند. کاربران ویندوز 10 هم باید بر روی دکمه Skype Translator کلیک کنند.

پیش از این گوگل هم اعلام کرده بود برنامه موبایلی Word Lens خود را ارتقا داده تا زبان ژاپنی را پوشش دهد. این برنامه به کاربران امکان می دهد دوربین گوشی را بر روی متون مختلف بگیرند و ترجمه آنها را به زبان مورد نظر مشاهده کنند. خدمات ترجمه متنی اسکایپ به بیش از 60 زبان زنده دنیا و از جمله فارسی ارائه می شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-04-10 18:29

افزودن دیدگاه جدید