کد مطلب: 

198461

روش انتقال اعتبار بین سیم کارت‌های رایتل

سرویس "انتقال اعتبار" به مشترکین اعتباری و دیتای رایتل که برای رایتلی ها قابل دسترسی است، این امکان را می دهد که قسمتی از اعتبار خود را به دیگر مشترکین اعتباری و دیتای رایتل انتقال دهند.
روش انتقال اعتبار بین سیم کارت‌های رایتل

به گزارش سیتنا، سرویس "انتقال اعتبار" به مشترکین اعتباری و دیتای رایتل این را امکان می دهد که قسمتی از اعتبار خود را به دیگر مشترکین اعتباری و دیتای رایتل انتقال دهند.

براساس این گزارش برای فعالسازی سرویس انتقال اعتبار برای اولین بار، کافی است مشترک کد دستوری # 133* را شماره گیری کرده و سپس کلید برقراری تماس را کلیک نماید. با این روش سرویس انتقال اعتبار فعال می شود، پس از فعالسازی، با اولین درخواست از مشترک خواسته می شود که رمز 4 رقمی خود را انتخاب و سپس از تمامی قابلیت های سرویس "انتقال اعتبار" استفاده کند.

بر اساس این گزارش از جلمه ویژگی های این طرح امکان استفاده از اعتبار منتقل شده بلافاصله پس از انتقال، گزارشگیری از انتقالهای صورت گرفته، گزارشگیری از اعتبار باقیمانده، غیر فعالسازی سرویس است.

مهلت استفاده از اعتبار منتقل شده، برابر است با حداکثر کل مهلت های قابل استفاده از اعتبارهای مختلف، برای مثال اگر گیرنده اعتباری قبل از دریافت انتقال جدید، اعتباری معادل 10,000 ریال با مهلت استفاده تا 10 روز آینده داشته باشد و اعتباری معادل 20,000 ریال به وی منتقل شود (با مهلت استفاده 90 روز طبق جدول فوق)، اعتبار نهایی وی 10,000+20,000 ریال با مهلت استفاده 90 روز (حداکثر بین 10 روز و 90 روز) خواهد شد.

همچنین محدوده اعتبار قابل انتقال در هر تراکنش 10 تا 100 هزار ریال و حداکثر اعتبار قابل انتقال در روز یک میلیون ریال است.

شایان ذکر است هزینه انتقال اعتبار در هر تراکنش 500 ریال است که از اعتبار مشترک انتقال دهنده اعتبار کسر می شود، علاوه بر این مشترک پس از انتقال اعتبار (با احتساب هزینه انتقال اعتبار) باید حداقل 5 هزار ریال اعتبار باقیمانده داشته باشد، این مبلغ از آن جهت که فرستنده قادر به برقراری تماس پس از انتقال اعتبار باشد درنظر گرفته شده است.

گفتنی است با این روش علاوه بر تامین اعتبار مشترکانی که اعتبار خطشان به پایان رسیده است می توان با انتقال اعتباری که زمان انقضای آن نزدیک است، مهلت استفاده آن را تمدید کنید. در این حالت مهلت استفاده جدیدی برای آن در نظر گرفته میشود. سرویس انتقال اعتبار در حال حاضر فقط برای مشترکین اعتباری و دیتا ارائه شده است و به زودی برای مشترکین دائمی هم راه اندازی خواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-03-25 11:19

افزودن دیدگاه جدید