کد مطلب: 

197464

تشکیل کمیته رصد انتخابات در مرکز ملی فضای مجازی

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از تشکیل کمیته ای در مرکز ملی فضای مجازی برای رصد انتخابات، خبر داد و گفت: امروزه تبلیغات انتخاباتی، دیگر هزینه های گزاف گذشته را ندارد و هزینه ها بسیار پایین آمده است.
تشکیل کمیته رصد انتخابات در مرکز ملی فضای مجازی

به گزارش سیتنا، دکتر محمود واعظی در پایان سفر سه روزه خود به استان خراسان رضوی در رابطه نقش فضای مجازی در انتخابات پیش روی ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران، گفت: در دنیای امروز در همه کشورها انتخابات دیگر هزینه های گزاف گذشته را برای درج تبلیغات روزنامه ای، کاغذی، عکس و بنر را ندارد و خیلی کاهش یافته و تبلیغات ارزان شده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه فکر می کنم امکانات در عرصه فضای مجازی باید در خدمت انتخابات باشد که پول نتیجه آن را مشخص نکند، بلکه برنامه های کاندیداها باید نتیجه انتخابات را معلوم کند، اظهار کرد: الان بستر خیلی خوبی در شبکه ملی اطلاعات به همین منظور ایجاد شده و فقط درخواستم از طرفداران کاندیداهای مختلف این است که با استفاده صحیح از این فضا، با آبروی افراد بازی نکنند.
 
وی درباره نقش دستگاه های نظارتی افزود: البته قوه قضاییه و دستگاه های نظارتی توجه دارند و الان دستگاه های ذیربط کنترل و نظارت خود را دنبال می کنند.

عضو دولت تدبیر و امید همچنین از تشکیل کمیته ای در مرکز ملی فضای مجازی برای رصد انتخابات در فضای مجازی خبر داد و افزود: البته بحث نظارت در وزارت کشور نیز با حضور نماینده دستگاه های مختلف نیز انجام می شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-03-11 21:25

افزودن دیدگاه جدید