کد مطلب: 

197239

ماجرای عکس ناهنجار ورزشکار ایرانی با زنان آمریکایی

بالاخره تیم ملی اسکی کشورمان بدون علیرضا مقدید از مسابقات جهانی فنلاند بازگشت و مقامات فدراسیون اسکی همچنان درباره وضعیت او ابراز بی اطلاعی می‌کنند.
ماجرای عکس ناهنجار ورزشکار ایرانی با زنان آمریکایی

به گزارش سیتنا، علیرضا مقدید به عنوان یکی از ملی‌پوشان ایران، در رقابت‌های قهرمانی جهان حضور یافت اما هنگام بازگشت، سایر اعضای تیم ملی را همراهی نکرد.

او سپس در شبکه اینستاگرام، پیام‌های ارسالی رئیس فدراسیون اسکی را منتشر کرد که حاوی واکنشی تند نسبت به عکس‌های یادگاری آقای مقدید در فنلاند بود.

رئیس فدراسیون اسکی، خود نیز در مصاحبه‌های مختلف، صحت پیام‌های ارسالی را تأیید کرد.

سیدعبدی افتخاری گفت: «مقدید تصاویر ناهنجاری در اینستاگرامش قرار داده بود که خواستم حذف کند. قول داد این کار را انجام دهد اما متأسفانه انجام نداد.»

افتخاری به میزان گفت: «امیدوارم مقدید سر عقل بیاید و به هتل برگردد. باید منتظر بمانیم تا بازگشت یا عدم بازگشت او مشخص شود و پس از آن نسبت به این اتفاق، موضع خودمان را اعلام خواهیم کرد.»

نگاهی به صفحه مجازی علیرضا مقدید نشان می‌دهد او بعد از سفر تیم ملی به فنلاند، دو عکس ناهنجار در کنار پنج نفر از اعضای تیم ملی اسکی زنان آمریکا منتشر کرده است.

افتخاری در مصاحبه دیگری به ایسنا گفت: «جوانی کرد. اگر هم برگردد نه قرار است او را زندانی کنیم و نه اعدام. فنلاند در بیش از ۹۰ درصد موارد مهاجران را رد می‌کند و مقدید هم قهرمان صاحب نامی نیست. به نظرم حتماً به ایران برمی‌گردد.»

محمدرضا داورزنی معاون وزیر ورزش نیز تصمیم مقدید در ترک اردوی تیم ملی ایران را نکوهش کرده و خواستار «رفتار عاقلانه» از سوی او شده است.

داورزنی در حاشیه مجمع فدراسیون وزنه‌برداری به خبرنگاران گفت: «فدراسیون و دستگاه دیپلماسی قضیه را دنبال می‌کنند تا او برگردد. امیدوارم تصمیم عاقلانه‌ای بگیرد. این حرکت برای خود، خانواده‌اش و برای کشور نامناسب است.»

بهرام ساوه‌شمشکی دبیر فدراسیون اسکی از وضعیت مقدید ابراز بی‌اطلاعی کرده و به تسنیم گفته است: «کاروان ما از ژاپن به تهران رسید. خبر جدیدی از مقدید نداریم.»

با گذشت چند روز از اعلام این اخبار، مقدید عکس‌های مورد نظر را از اینستاگرام خود پاک نکرده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-03-06 13:26

دیدگاه‌ها

تصویر احمد
سلام.فدراسیون اسکی باید در انتخاب ورزشکار دقت کند حتی از لحاظ شخصیتی و نه به خاطر ورزشکار بودن هر کسی لیاقت اسکی و تیم ملی اسکی را ندارد چون کسی که به عنوان اسکی باز در مسابقات شرکت میکند نماینده اسکی ایران است.
ارسال شده توسط احمد در 16 اسفند 95 - 15:55

افزودن دیدگاه جدید