کد مطلب: 

195694

درسی که از حادثه پلاسکو در حوزه آی تی می توان گرفت

مدیرعامل شرکت آسیاتک نوشت: "دلیل اکثریت هجوم صاحبان کسب و کار، خروج اسناد و کامپیوترهای موجود جهت حفظ اسناد حسابداریشان بود، در حالی که اگر اطلاعات این افراد بر روی سامانه های ابری ذخیره می شد نگرانی برای از دست رفتن اطلاعات وجود نداشت".
درسی که از حادثه پلاسکو در حوزه آی تی می توان گرفت

به گزارش سیتنا، مهندس محمد علی یوسفی زاده، مدیرعامل آسیاتک که از مدیران جوان و موفق کشور در صنعت ارائه خدمات اینترنتی کشور به شمار می رود، در دست نوشته ای که در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته، نوشته است:

"از حادثه پلاسکو چه درسی در حوزه ای تی می شود گرفت؟
دلیل اکثریت هجوم صاحبان کسب و کار، خروج اسناد و کامپیوترهای موجود جهت حفظ اسناد حسابداریشان بود، در حالی که اگر اطلاعات این افراد بر روی سامانه های ابری ذخیره می شد نگرانی برای از دست رفتن اطلاعات وجود نداشت.
در این  ساختمان سامانه BMS وجود نداشته است.
نکته جالب تر عدم وجود سامانه اطلاع رسانی جمعی آتش نشانان و نبود سامانه ای برای رهگیری وضعیت حیاتی و موقعیت مکانی این افراد ..."

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-01-20 10:44

افزودن دیدگاه جدید