کد مطلب: 

193359
به استناد اصلاحیه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات؛

تعرفه مکالمه برای کسری از یک دقیقه، به بالا گرد شد

کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در جلسه شماره 246 مورخ 1395/08/23 درخواست اصلاح مصوبه شماره 6 جلسه شماره 237 مورخ 1395/03/22 در خصوص مبنای محاسبه تعرفه تلفن ثابت را بررسی کرد و بندهای 4 و 5 مصوبه مذکور اصلاح و تصویب شد.
تعرفه مکالمه برای کسری از یک دقیقه، به بالا گرد شد

به گزارش سیتنا، کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در راستای اصلاح بندهای مصوبه‌ای مربوط به مکالمات تلفن ثابت دو بند از مصوبه خرداد ماه سال جاری را اصلاح کرد.

به این ترتیب در بند 4 این مصوبه اصلاحی صورت گرفت. تا پیش از این، محاسبه کارکرد مشترکان برای تمامی مکالمات تلفن ثابت داخل استانی بر اساس دقیقه انجام و برای کسری از دقیقه به بالا گرد و معادل یک دقیقه محسوب می‌شد که با اصلاحیه اخیر عبارت "برای کسری از دقیقه به بالا گرد و معادل یک دقیقه محسوب می‌شد" حذف شده است.

همچنین با تصمیم جدید و طبق بند 5 مصوبه نیز محاسبه کارکرد مشترکین برای مکالمات تلفن ثابت به ثابت بین استانی و ثابت به تلفن همراه بر اساس زمان­‌های نیم دقیقه‌ای محاسبه می‌­شود. پیش از این، محاسبه کارکرد مشترکین برای تمامی مکالمات تلفن ثابت به ثابت بین استانی و ثابت به تلفن همراه بر اساس ثانیه انجام و برای کارکردهای زیر 30 ثانیه به بالا به نیم دقیقه (30 ثانیه) گرد و محاسبه می­ شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-12-03 14:56

افزودن دیدگاه جدید