کد مطلب: 

192404
معاون بازاریابی و فروش شرکت خدمات انفورماتیک:

دیتاسنتر در کشور ما کالایی های‌تک محسوب می‌شود

معاون بازاریابی و فروش شرکت خدمات انفورماتیک، زمان آن رسیده که کشور ما در عرصه‌ی جدیدی از تکنولوژی‌های روز حوزه‌ی دیتاسنتر گام بردارد و در این عرصه پیشرف های جدیدی را به دست آورد.
دیتاسنتر در کشور ما کالایی های‌تک محسوب می‌شود

دکتر "فرهاد فائز" در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا مستقر در دومین نمایشگاه تراکنش، با بیان اینکه باید در عرصه‌ی دیتاسنترهای سیار در کشور ما فرهنگ سازی‌های لازم صورت گیرد، گفت: موضوع دیتاسنترهای موبایلی هنوز در کشور ما جا نیوفتاده که سازمان ها و سیستم‌های بانکی به سمت این نوع دیتاسنترها حرکت کنند و در سایت‌های پشتیبان خود از آنها استفاده کنند.

وی تاکید کرد: وقت آن است که به این عرصه وارد شویم و تولیدکنندگان این حوزه همگام با تکنولوژی‌های روز در دنیا حرکت کرده و اقدام به تولید دیتاسنترهای متحرک کنند.

معاون بازاریابی و فروش شرکت خدمات انفورماتیک، در عین حال بیان کرد: برای بنده قابل تصور نیست که مدیرعامل بانکی باشم که دیتاسنتر مطمئنی نداشته و فاقد امنیت لازم باشد و این در حالی است که همه‌ی بانک‌ها و سازمان‌ها باید سایت‌های مطمئنی داشته و دارای دیتاسنترهای پشتیبان نیز باشند.

فائز ادامه داد: البته بعید می‌دانم بانکی در کشور ما وجود داشته باشد که دیتاسنترهای پشتیبان قابل اعتمادی نداشته باشد، چون این موضوع یکی از ضرورت‌هایی است که به ویژه سیستم بانکی باید مد نظر قرار دهد.

معاون شرکت خدمات انفورماتیک، در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: ما نیز در شرکت خدمات انفورماتیک، دیتاسنترها را در جاهای مختلفی مستقر کردیم و علاوه بر تهران در سایر نقاط کشور همچون شمال، کیش و ... دیتاسنترهای مستقرشده داریم که البته همه استاتیک هستند و نه متحرک.

وی که از تولیدات عرضه شده توسط شرکت نارین تک فرتاک در نمایشگاه تراکنش بازدید می‌کرد، توجه به اصول پدافند غیرعامل در تولید دیتاسنتر سیار ماژولار این شرکت را از جمله قابلیت‌های بسیار مهم این محصول دانست.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-11-03 16:01

افزودن دیدگاه جدید