کد مطلب: 

190041
واعظی در دیدار با نماینده‌ی ولی فقیه در استان فارس، اعلام کرد:

افزایش سه برابری شبکه‌ی انتقال و هشت برابری پهنای باند استان فارس در دولت تدبیر و امید

دکتر واعظی در سفر به استان فارس با نماینده‌ی ولی فقیه در این استان دیدار کرد و در ارتباط با عملکرد وزارت ارتباطات در استان فارس، گفت: زیرساخت های این استان را تقویت کرده ایم به صورتی که شبکه انتقال استان سه برابر و پهنای باند تا هشت برابر افزایش پیدا کرده است.
افزایش سه برابری شبکه‌ی انتقال و هشت برابری پهنای باند استان فارس در دولت تدبیر و امید

به گزارش سیتنا، در این دیدار دکتر واعظی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد وزارت ارتباطات در استان فارس، بیان کرد: در سه سال گذشته با توجه به شرایط داخلی و خارجی که از گذشته وجود داشت، سخت سپری شد، اما امروز بعد از برجام شرایط متفاوتی شکل گرفته که موجب رشد 4.4 درصدی در اقتصاد شده است.

واعظی در ادامه با تأکید بر حمایت دولت از جوانان در کسب و کار و اشتغال گفت: تمام آسیب های اجتماعی با عدم بیکاری و کسب و کار شکل می گیرند که با توجه به افزایش رشد اقتصادی شاهد کاهش این آسیب ها خواهیم بود.

وی افزود: در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی بانک ها بسیج شده اند تا به رونق کسب و کار در کارخانه ها بپردازند و امروز 1300 کارخانه از تسهیلات دولت برای این امر بهره برده اند.

وزیر ارتباطات در ادامه توضیح داد: در ارتباط با عملکرد وزارت ارتباطات، زیرساخت های این استان را تقویت کرده ایم به صورتی که شبکه انتقال استان سه برابر و پهنای باند تا 8 برابر افزایش پیدا کرده است.

وی همچنین با تأکید بر عزم دولت در جهت از بین برداشتن شکاف ارتباطی بین مناطق محروم و شهرهای بزرگ اعلام کرد: در ابتدای دولت هیچ روستایی دارای اینترنت نبود اما امروز بیش از 300 روستا از اینترنت بهره می برند.

دکتر واعظی در بخش دیگر از صحبت های خود عنوان کرد: وزارت ارتباطات 5 میلیارد تومان را برای شرکت های دانش بنیان در زمینه فعالیت در این حوزه برای استان فارس در نظر گرفته است و در کنار آن پست بانک را نیز مأمور کرده ایم تا تسهیلات و امکانات را به سمت مناطق کم برخوردار در این استان حرکت دهد.

در پایان این دیدار نیز آیت اله ایمانی با تشکر از فعالیت های انجام شده دولت در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان کرد: با توجه به پروژهای دولت در این استان تحول عظیمی در فضای مجازی استان شکل گرفته است که امیدواریم با تکیه بر پتانسیل موجود در جوانان استان از این فضا استفاده مناسب صورت بگیرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-08-18 15:40

افزودن دیدگاه جدید