کد مطلب: 

186417

سود سهامداران همراه اول چه زمانی واریز می شود؟

در ششمین مجمع عمومی عادی سالیانه همراه اول، با توزیع 95 درصد سود محقق شده موافقت، و برای هر سهم 6025 ریال سود در نظر گرفته و مقرر شد سود سهامداران حقیقی و حقوقی از 15 لغایت 31 اردیبهشت ماه واریز شود.
سود سهامداران همراه اول چه زمانی واریز می شود؟

به گزارش خبرنگار سیتنا، در ششمین مجمع عمومی عادی سالیانه همراه اول، سود تقسیمی برای هر سهم 6025 ریال اعلام شد و براساس گزارشات ارائه شده از سوی حسابرس، همه گزارشات و اقدامات شرکت ارتباطات سیار ایران بدون هیچ بند خاصی، مطلوب و مورد قبول قرار گرفته و این مسأله با توجه به درآمد تقریباً 9000 میلیارد تومانی همراه اول در سال 94 قابل توجه است.

بر اساس این گزارش، در مجمع عمومی عادی سالیانه همراه اول پس از سخنان رئیس مجمع و مدیرعامل و استماع گزارش حسابرس و نظرات سهامداران؛ در خصوص تعیین اعضای حقوقی هیأت مدیره، سود تقسیمی، روزنامه های کثیرالانتشار چاپ آگهی، پاداش و حق جلسه  هیأت مدیره تصمیم گیری شد.

در جلسه مذکور پس از نظر خواهی از سهامداران حاضر و سخنان تعدادی از اعضای هیأت رئیسه، با توزیع 95 درصد سود محقق شده موافقت، و برای هر سهم 6025 ریال سود در نظر گرفته و مقرر شد سود سهامداران حقیقی و حقوقی از 15 لغایت 31 اردیبهشت ماه واریز شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-04-24 14:13

افزودن دیدگاه جدید