کد مطلب: 

185750

"لاین" به اپراتور تلفن همراه تبدیل می‌شود!

اپلیکیشن پیام‌رسان لاین که تعداد کاربرانش به تازگی از مرز 300 میلیون نفر عبور کرده در برخی کشورهای جهان محبوب‌ترین اپلیکیشن محسوب می‌شود بتازگی تصمیم گرفته است تا به یک اپراتور تلفن همراه در ژاپن تبدیل شود.
"لاین" به اپراتور تلفن همراه تبدیل می‌شود!

به گزارش سیتنا، نرم افزار پیام رسان ژاپنی Line یک قدم دیگر برای افزایش دامنه نفوذ خود در ژاپن برداشته و قرار است به یک اپراتور مخابراتی در این کشور تبدیل شود.

لاین به تازگی اعلام کرده است که از تابستان آتی کاربران ژاپنی می‌توانند مشترک Line Mobile شده و نه‌ تنها از چت و تماس این اپلیکیشن به صورت رایگان استفاده کنند بلکه ویژگی‌های اصلی فیس‌بوک و توییتر مانند پست‌ها و گشت‌ و گذار نیز برایشان هزینه‌ای در بر نخواهد داشت.

خدمات این اپراتور مجازی، که بر بستر شبکه مخابراتی کمپانی بزرگ DoCoMo فعالیت خواهد کرد، بسیار ارزان خواهد بود و هزینه اشتراک ماهانه طرح پایه آن تنها ۴.۴ دلار است.

لاین همچنین سرویسی تشویقی به نام امتیازات لاین یا Line Points راه‌اندازی خواهد کرد که اعتبار اضافه به کاربران هدیه خواهد داد.

قابل توجه آنکه تنها نیمی از کاربران تلفن همراه در ژاپن از گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کنند و اگر لاین بتواند آن‌ها را متقاعد به استفاده از اسمارت‌فون کند احتمالاً آن‌ها اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های لاین را انتخاب خواهند کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-03-26 00:18

افزودن دیدگاه جدید