کد مطلب: 

185716

ارائه‌ مجموعه کارتون‌های "دهه 60" در کافه رایتل

شما می توانید جهت تماشای مجموعه کارتون های خاطره انگیز "دهه شصت" با استفاده از سیم‌کارت های رایتل، به http://rightel.ir/dahe60 مراجعه نمایید.
ارائه‌ مجموعه کارتون‌های "دهه 60" در کافه رایتل

به گزارش سیتنا، رایتل کوشیده است تا با ارایه‎ی سرویس کافه رایتل، امکان استفاده از خدماتی متفاوت و جذاب از اینترنت نسل بالای تلفن همراه را در اختیار مشترکین خود قرار دهد.

بنابر این گزارش، در کافه رایتل بخش‎های متنوعی وجود دارد تا هر نوع سلیقه‎ای را به خود جلب کند. به طور مثال در بخش کارتون و انیمیشن تلویزیونی که Ri-Toons نام دارد سفر به خاطرات و دوران کودکی و همچنین همنشینی با کودکان از طریق دنیای رنگارنگ کارتون و انیمیشن امکان پذیر است و با این انتخاب می‌توانید به تماشای مجموعه محبوبی از کارتون‌ها و انیمیشن‌های داخلی و خارجی بنشینید.

شما می توانید جهت تماشای مجموعه کارتون های خاطره انگیز "دهه شصت" با استفاده از سیم‌کارت های رایتل، به http://rightel.ir/dahe60 مراجعه نمایید.

از دیگر بخش‎های کافه رایتل می‎توان به بخش طنز و سرگرمی Ri-Fun، برنامه‌های آموزشی Ri-Danesh، مجله سلامت Ri-Teb، سریال‌های تلویزیونی Ri-Serial، مجله ورزشی Ri-Sport، مستندهای تلویزیونی Ri-Docs، مستندهای فاخر دفاع مقدس و انقلاب اسلامی Ri-Noor و در ادامه برنامه‌های معارفی Ri-Erfan، سخنرانی علما و بزرگان Ri-Sokhan، فیلم‌های سینمایی Ri-Film، مجله ویدیویی فوتبال Ri-Goal، برنامه‌های تلویزیونی Ri-Sima اشاره کرد.

همچنین در کافه رایتل سرویس‌های مناسبتی با توجه به مناسبت‌های مختلف مذهبی، انقلابی، تاریخی و غیره، نیز پیش بینی شده است.

برای بهره مندی از سرویس محتوای چند رسانه‌ای رایتل لازم است جزء مشترکین رایتل شوید و از اینترنت نسل بالای سیم کارت خود بر روی گوشی های بهره مند از سیستم عامل Android یا iOS استفاده نمایید.

هر کاربر می‎تواند جهت دسترسی آسانتر به بخش‎های کافه رایتل با نرم‌افزار QR Scanner، کدهای QR مربوط به هر سرویس را اسکن نمایید و به سرویس مورد نظر خود دسترسی پیدا کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-03-23 23:54

افزودن دیدگاه جدید