کد مطلب: 

185590

باشگاه مشتریان بانک ایران زمین راه اندازی شد

همزمان با پنجمین سالگرد تاسیس بانک ایران زمین از پروژه «باشگاه مشتریان بانک ایران زمین» با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و تعدادی از معاونین و مدیران ارشد رو نمایی شد.
باشگاه مشتریان بانک ایران زمین راه اندازی شد

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، روز دوشنبه 24 اسفند ماه مصادف با پنجمین سالگرد تاسیس بانک ایران زمین از پروژه باشگاه مشتریان که توسط گروه نرم افزاری بانک اجرا و تست شده است، رونمایی شد.

در این مراسم، سید محسن هاشمی، مدیرعامل ضمن تقدیر از متولیان و مجریان پروژه باشگاه مشتریان، گفت: شروع به کار این باشگاه سرآغاز فصلی نو در ارائه خدمات نوین به مشتریان است و امیدوارم به زودی با راه اندازی تمامی امکانات و معرفی کامل آن، مشتریان بتوانند بطور مطلوب از مزایا و هدایای آن بهره مند شوند.

در این جلسه، تیم تخصصی نرم افزاری بانک با ارائه توضیحاتی در مورد نحوه عملکرد باشگاه و مزایای آن نسبت به باشگاه‌های مشابه اعلام کردند: از جمله مزایای این باشگاه، عضویت تمامی مشتریان بانک ایران زمین در آن است و مشتریان می توانند با ارسال عدد 3 به سامانه پیامکی 30006905 (از طریق شماره موبایلی که در سیستم بانک ایران زمین ثبت شده) نام کاربری و رمز عبور خود را دریافت کنند و وارد محیط باشگاه شوند.

شایان ذکر است در این باشگاه امکان دسترسی مشتریان شرکت کننده در طرح بزرگ آوای ایران زمین 2 برای مشاهده رتبه و امتیاز خود فراهم شده است.

گفتنی است، در آینده نزدیک نحوه امتیاز بندی، عملکرد مشتریان و سبدهای جذاب هدایای باشگاه مشتریان بانک ایران زمین معرفی می شود.

مشتریان می‌توانند پس از دریافت نام کاربری و رمز عبور، جهت مشاهده صفحه شخصی خود به آدرس اینترنتی http://club.izbank.ir مراجعه نمایند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-03-16 14:36

افزودن دیدگاه جدید