کد مطلب: 

185293

کم کاری در هر مسوولیتی، نمونه بارز کم فروشی است

محمود خسروی در پنجمین دوره جایزه ملی کیفیت با تاکید بر ارایه محصول با کیفیت به مردم به عنوان هدف از برگزاری این جایزه، گفت: در جایزه ملی کیفیت، اعتقاد ما این است که در هر شرایطی خدمت با کیفیت به مردم ارایه داد.
کم کاری در هر مسوولیتی، نمونه بارز کم فروشی است

به گزارش سیتنا، محمود خسروی، مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت با اشاره به آیات الهی قرآن مجید، در خصوص حمایت از مصرف کننده و هشدار نسبت به کم فروشی، گفت: مخاطب این آیات افراد، سازمان ها و تشکیلات هستند.

وی با بیان این که هر کس در هر پست و مقامی اگر کم کاری کند، نمونه بارز کم فروشی است، اظهار داشت: پروردگار عالم نسبت به این رفتارها هشدار داده است و باید در انجام وظایف به نحو احسن عمل کرد.

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت در این مراسم، برگزاری این جایزه را زمینه ساز حضور و خود ارزیابی شرکت‌ها دانست و گفت: این فرصتی است تا با خود ارزیابی، خدمت یا کیفیت به مردم ارایه دهیم.

گفتنی است، زارع دبیر جایزه ملی کیفیت نیز در سخنانی، با تاکید بر کیفیت گفت: در طراحی، تولید و عرضه محصول باید رعایت کیفیت صورت گیرد.

وی با اشاره به استقبال از این جشنواره اظهار داشت: این جایزه فرهنگ کیفی نگری را نهادینه کرده است.

زارع مشارکت بخش دانشگاهی، ایجاد فضای یادگیری از طریق برگزاری دوره‌های مختلف، برگزاری تورهای تعالی جهت انتقال تجارب را جزو برنامه های جدید این دوره عنوان کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-02-28 16:28

افزودن دیدگاه جدید