کد مطلب: 

1833

رییس جمهور: باید از فضای سایبری در راستای اهداف و پیشرفت نظام استفاده کرد

رییس جمهور: باید از فضای سایبری در راستای اهداف و پیشرفت نظام استفاده کرد

اولین جلسه شورای عالی فضای مجازی با حضور سران سه قوه و حضور اعضای حقوقی و حقیقی این شورا، به ریاست رییس جمهور عصر روز شنبه تشکیل جلسه داد. 

 

به گزارش سیتنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، دکتر محمود احمدی نژاد رییس شورای عالی فضای مجازی در این جلسه با اشاره به اهمیت و جایگاه این شورا در کشور، گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند در شرایط فعلی کشور و جهان، فضای مجازی از جایگاه ویژه ای برخوردار است، به طوری که امروزه ابعاد گستره آن در زندگی فردی و اجتماعی انسانها نقش بسزایی ایفا می کند.

 

 
رییس جمهور با اشاره به ابعاد مختلف مدیریت فضای مجازی در کشور ، اظهار داشت: در شرایط کنونی مرکز ملی فضای مجازی می تواند به عنوان نقطه ای متمرکز در سیا ست گذاری ها و تصمیم گیری ها کلان کشور در عرصه سخت افزاری ، نرم افزاری و صیانت از آسیب های این فضا تاثیر گذار باشد.
 
دکتر احمدی نژاد در ادامه فضای مجازی را فضای نامحدود توصیف کرد و گفت: از آنجایی که فضای مجازی، فضایی نامحدود است و در آن مرزها برداشته شده، باید تلاش شود تا با برنامه ریزی دقیق از فضای سایبری در راستای اهداف و پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران استفاده کرد. 
 
در این جلسه همچنین اعضای این شورا به بیان دیدگاه و نقطه نظرات خود درخصوص نحوه شکل گیری مرکز ملی فضای مجازی، مبانی، فرصت ها و بهره گیری از فرصت های ملی، به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پرداختند.
 
رهبر معظم انقلاب اسلامی در تاریخ 1390.12.17 طی حکمی ضمن تاکید بر تشکیل شورای عالی فضای مجازی کشور، اعضای حقیقی و حقوقی آن را منصوب کردند که ریاست این شورا برعهده رییس جمهور است.
انتهای پیام 

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-03-18 18:57

افزودن دیدگاه جدید