کد مطلب: 

182350
اپراتوری با بیشترین نمایندگی نسبت به جمعیت تحت پوشش؛

جذب توزیع کننده فعال در سراسر کشور توسط رایتل تا 10 آذرماه

مدیرعامل رایتل می گوید: به نوعی می‌توانیم ادعا کنیم که دارای بیشترین سرانه نمایندگی نسبت به جمعیت تحت پوشش شبکه مخابراتی هستیم؛ این نقاط در حال حاضر در سرتاسر ایران به بیش از 10 هزار نقطه می‌رسد.
جذب توزیع کننده فعال در سراسر کشور توسط رایتل تا 10 آذرماه

به گزارش سیتنا، مهندس سید مجید صدری، مدیرعامل اپراتور سوم در خصوص گسترش شبکه نمایندگی‌های رایتل، بیان کرد: رایتل از طریق گسترش شبکه نمایندگی‌های خود در صدد است نقاط عرضه محصولات و خدمات خود را به حداکثر برساند، رایتل به نوعی می‌تواند ادعا کند دارای بیشترین سرانه نمایندگی نسبت به جمعیت تحت پوشش شبکه مخابراتی است. این نقاط در حال حاضر در سرتاسر ایران به بیش از 10 هزار نقطه می‌رسد.

وی عنوان کرد: نمایندگی‌های فروش از طریق شبکه توزیع رایتل و همچنین به وسیله تعامل با توزیع‌کنندگان، محصولات فیزیکی این اپراتور همچون سیم‌کارت، دانگل، وای فای و کارت شارژ را دریافت و در اختیار مشتریان و مشترکان رایتل قرار می‌دهند، ضمن اینکه در این نمایندگی‌ها با ثبت‌نام مشتری سیم‌کارت در لحظه برای وی فعال می‌شود.

صدری به توجه رایتل به رفاه مشتریان و مشترکان خود و تسهیل در امور اخذ نمایندگی این شرکت اشاره کرد و یادآور شد: واجدان شرایط که دارای مجوزهای لازم برای فعالیت در کسب و کارهای خدماتی و مرتبط با حوزه کاری تلفن‌همراه هستند می‌توانند با مراجعه به سایت رایتل و بدون مراجعه حضوری خود نسبت به دریافت مدارک آن اقدام کنند.

مدیرعامل رایتل خاطرنشان کرد: اپراتور سوم برای حمایت از شبکه توزیع خود و برای جلوگیری از درگیری این شبکه با ساز و کارهای کسب و کارهای بزرگی مثل رایتل، از طریق برون‌سپاری توزیع محصولات خود، از سرعت عمل این نوع شرکت‌ها بهره‌مند شده است. بنابراین علاوه بر همکاران و شرکای تجاری خود در این زمینه و به منظور ارتقای سطح کیفی خدمات و محصولات توزیع شده رایتل نسبت به شناسایی شرکت‌های فعال در زمینه توزیع کلیه صنایع شامل تله‌کام و غیره کرده است که داوطلبان همکاری می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت رایتل همان طور که در روزهای گذشته در روزنامه‌های کثیرالانتشار همچون همشهری و ایران و طی چند نوبت اطلاع‌رسانی شده نسبت به دریافت و تکمیل مدارک مورد نیاز و ارسال آن تا 10 آذرماه امسال برای این اپراتور اقدام کنند.

وی در پایان تاکید کرد: در همین حال، رایتل خود را موظف می‌داند در اسرع وقت و نسبت به ارزیابی و رتبه‌بندی و اعلام نتایج بررسی خود اقدام کرده و از بین متقاضیان شرکای جدید تجاری خود را انتخاب کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-11-25 16:42

افزودن دیدگاه جدید