کد مطلب: 

182244

شسکام به دنبال حفظ برند مخابرات است

مهندس بهنام گفت: شرکت شسکام با سرلوحه قرار دادن رضایتمندی مشتری و ارایه خدمات با کیفیت، باید همواره به حفظ برند شرکت مخابرات ایران کمک کند.
شسکام به دنبال حفظ برند مخابرات است

به گزارش سیتنا، مدیرعامل جدید شسکام ضمن بیان این مطلب افزود: از آنجایی که شرکت شسکام از نهاد مخابرات ایران تشکیل و سهامداران آن کارکنان و بازنشستگان مخابرات ایران می باشند، تمامی عملکرد این شرکت باید به حفظ برند شرکت مخابرات ایران منجر شود.

مدیرعامل شسکام با بیان اینکه سودآوری برای سهامداران این شرکت باید بر اساس عملکرد صحیح با برنامه ریزی دقیق صورت گیرد گفت: اگر بر اساس اهداف و مأموریت های ترسیم شده، برنامه ریزی دقیق و کارشناسی داشته باشیم، خروجی حاصل از کارها سودآوری مطلوب به دنبال دارد.

مهندس بهنام به بیان کشف حلقه های گمشده کاری اشاره کرد و خاطرنشان کرد: کارهایی هرچند کوچک اما گسترده در حوزه مخابرات و خدمت به مشتریان وجود دارد، در صدد هستیم با کشف این نقاط به گونه ای عمل کنیم  به جای جلوگیری از نارضایتی مشتریان، ضمن فراهم کردن رضایت آنان، درآمد نیز کسب کنیم.

وی به بیان اهم برنامه های کاری خود پرداخت و اظهار کرد: خدمات پس از فروش ، ارایه خدمات و پشتیبانی سخت افزار و نرم افزار ، تعمیرات اساسی تجهیزات مخابراتی بر اساس استانداردها، انجام خرید تجهیزات لازم برای شرکت های مخابرات استانی و نگهداری و توسعه شبکه ها از جمله کارهایی ست که با تعاملی که با شرکت هولدینگ مخابرات ایران انجام داده ایم، درصدد انجام کار در قالب تفاهم نامه هستیم.

مدیرعامل شسکام نظارت بر تولید کارخانجات مخابراتی داخلی را کاری جدید در حوزه مخابرات دانست و افزود: پیشنهاد کار نظارت بر تولیدات واحدهای تولیدی مخابراتی را دادیم که در صورت موافقت شرکت مخابرات ایران، با بکارگیری نیروهای توانمند و متخصص بر روند تولید محصولات داخلی حوزه مخابرات بر اساس استانداردهای اعلام شده از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، رضایت دستگاه های نظارتی حاکمیتی همواره حاصل شود.

مهندس بهنام، در خصوص نگهداری و توسعه شبکه ها بیان کرد: در چندین استان مانند: خراسان رضوی ، خراسان جنوبی ، سیستان و بلوچستان ، هرمزگان و گیلان در خصوص نگهداری و توسعه شبکه های مخابرات فعالیت داریم، لازم است اعلام کنم شرکت شسکام آمادگی لازم برای فعالیت این بخش – از تیغه های MDF تا منازل مشترکان _ در تمامی استان های کشور را هم دارد.

وی به بیان فعالیت های شسکام در حوزه دیتا و اینترنت پرداخت و اظهار کرد: با موافقت مدیرعامل محترم شرکت مخابرات استان تهران، خدمات پس از فروش اینترنت پرسرعت منطقه 8 مخابراتی تهران را به صورت پایلوت آغاز کردیم، در صورت کسب رضایت ، با تعامل هایی که داشتیم قصد داریم کار خدمات پس از فروش اینترنت مخابرات را در استان های دیگر هم انجام دهیم.

مدیرعامل شسکام سه اصل پاسخگویی سریع، برخورد مناسب با مشتری و رفع اشکال مشتریان در اندک زمان ممکن را اصول کار خدمات پس از فروش و پشتیبانی فروش محصول عنوان کرد و گفت: با رعایت این سه اصل و حفظ وفاداری مشتری، به حفظ و ارتقاء برند شرکت مخابرات ایران کمک خواهیم کرد.

وی در پایان به مدیران شرکت مخابرات ایران و شرکت های مخابرت استانی اعلام کرد: شرکت شسکام با بکارگیری نیروهای متخصص و فنی، آمادگی لازم برای انجام فعالیت های مخابراتی بر اساس منشور اخلاقی تعیین شده در جهت تحقق اهداف و مأموریت های اعلام شده شرکت مخابرات ایران دارد.

گفتنی است، مهندس غلامرضا بهنام، مدیرعامل جدید شرکت سرمایه گذاری کارکنان ارتباطات و مخابرات (شسکام)، بازنشسته شرکت مخابرات استان تهران است که در دوران کاری خود، در حوزه های فنی و انتقال شامل مدیرکل منطقه های دو ، چهار و هشت تلفن شهری تهران و اداره نصب و توسعه مهندسی فعالیت داشت، که پس از مدیرعاملی مهندس مطهری، به سمت مدیرعامل شرکت شسکام منصوب شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-11-21 17:54

افزودن دیدگاه جدید