کد مطلب: 

180498
تصویب اولویت‌های برنامه‌ای کارگروه فرهنگی و اجتماعی مرکز ملی فضای مجازی؛

سیاست‌های مرتبط با نحوه مشارکت اجتماعی شهروندان در فضای مجازی به تصویب رسید

کارگروه فرهنگی و اجتماعی مرکز ملی فضای مجازی در چهل و هشتمین جلسه خود اجرایی کردن نیازنامه اولویت‌های برنامه‌ای این کارگروه را بررسی کرده و به تصویب رساند.
سیاست‌های مرتبط با نحوه مشارکت اجتماعی شهروندان در فضای مجازی به تصویب رسید

به گزارش سیتنا، کارگروه فرهنگی و اجتماعی مرکز ملی فضای مجازی در این جلسه 3 موضوع ارائه الگوها و تجویزهای راهبردی پیشنهادی برای مواجهه خردمندانه نظام اسلامی با فن‌آوری‌های نوظهور فضای مجازی، تدوین اولویت‌ها و سیاست‌ها و نیازهای پژوهشی کشور در ابعاد مختلف فضای مجازی (برنامه ملی پژوهش فضای مجازی) و تدوین سیاست‌های مربوط به نحوه مشارکت اجتماعی شهروندان در فضای مجازی به تصویب رسید.

بنابراین گزارش، این کارگروه پیش از این نیز سه نیازنامه دیگر با عناوین تدوین دکترین (نظریه سیاستی) جمهوری اسلامی ایران در ابعاد فضای مجازی،  تدوین نظام آینده‌پژوهی فضای مجازی و الزامات راه اندازی فرآیند آینده پژوهی مرکز ملی فضای مجازی و تدوین دیدگاه و گفتمان جمهوری اسلامی ایران در خصوص موضوعات سیاستی فضای مجازی در مجامع و سازمان­های بین المللی را مورد بررسی قرار داده و تصویب کرده بود.

بر همین اساس، عزیز نجف پور دبیر کارگروه فرهنگی و اجتماعی گفت: این کارگروه در فراخوان عمومی درخواست پروپوزال‌ها را در قالب جدول زمان‌بندی مشخص به‌ منظور مشارکت مراکز علمی و پژوهشی کشور از طریق سایت مرکز ملی فضای مجازی اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-09-09 17:07

افزودن دیدگاه جدید