کد مطلب: 

179443

موافقت هیات دولت با افزایش سرمایه‌ شرکت ارتباطات زیر ساخت

هیات دولت با اختصاص مبلغ ۹۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار برای بازسازی، ایمن‌سازی و مقاوم سازی برخی بیمارستان‌ها و افزایش سرمایه‌ شرکت ارتباطات زیر ساخت موافقت کرد.
موافقت هیات دولت با افزایش سرمایه‌ شرکت ارتباطات زیر ساخت

به گزارش سیتنا، هیأت دولت روز چهارشنبه در جلسه ای به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهوری ، لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز را تصویب کرد.

همچنین در این جلسه هیات دولت، آیین‌نامه اجرایی یکی از مواد قانون هدفمند کردن یارانه‌ها نیز تصویب شد. به موجب این آیین‌نامه، واحدهای تولیدکننده مواد پایه (بالادستی) پتروشیمی داخلی با هدف ایجاد ارزش افزوده و تکمیل زنجیره تولید در محصولات میانی و نهایی به عنوان صنایع مشمول تخفیف در قیمت خوراک‌های گاز و مایع مصرفی معرفی و نیز میزان تخفیف پلکانی هر یک از واحدها بر اساس دسته‌بندی آنها در مناطق گوناگون تعیین گردید.

اختصاص مبلغ ۹۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار برای بازسازی، ایمن‌سازی و مقاوم سازی برخی بیمارستان‌ها و افزایش سرمایه‌ شرکت ارتباطات زیر ساخت از دیگر مصوبات این جلسه بود.

اعضای دولت در ادامه، آیین‌نامه اجرایی مربوط به یکی از مواد قانون محاسبات عمومی کشور موضوع «نحوه چاپ تمبر و سایر اوراق و اسناد رسمی و دولتی» را اصلاح کردند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-08-05 21:43

افزودن دیدگاه جدید