کد مطلب: 

178557

توقف فروش اینترنت شرکت مخابرات در شش استان

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری، گفت: وضعیت پهنای باند اینترنت مصرفی از سوی شرکتهای مخابرات استانی در شش استان آذربایجان شرقی، اصفهان، خراسان رضوی، کرمان، مرکزی و همدان براساس شاخصهای تکلیفی در الحاقیه پروانه مخابرات در وضعیت نامطلوب است.
توقف فروش اینترنت شرکت مخابرات در شش استان

به گزارش سیتنا، غلامرضا داداش‌زاده تاکید کرد: مطابق بازرسی‌ها و ارزیابی‌های بعمل آمده از وضعیت پهنای باند تامین و عرضه شده از سوی شرکتهای مخابرات استانی، وضعیت نامطلوب پهنای باند اینترنت در این استانها، باعث کاهش کیفیت خدمات ارائه شده به مشترکان شده است.

داداش‌زاده افزود: در این مورد تذکر و اخطاریه‌های لازم برای افزایش پهنای باند و توقف فروش سرویس به مشتریان جدید تا زمان ارتقاء پهنای باند داده شده و به منظور جلوگیری از ضرر و زیان مشترکان، پیگیریهای لازم برای ارتقاء پهنای باند و کیفیت سرویس از سوی شرکت مخابرات ایران در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه جذب مشترک جدید در این وضعیت باعث کم‌فروشی می‌شود تصریح کرد: ادارات کل سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی در مناطق نه‌گانه بر فرایند توقف فروش در این شش استان نظارت داشته و درصورت عدم توقف فروش از سوی شرکتهای مخابرات استانی، ضمن اعمال مقررات مطابق با پروانه اعطایی، پرونده کم‌فروشی تشکیل و به سازمان تعزیرات حکومتی ارجاع می‌شود.

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری اظهار کرد: شرکت مخابرات ایران بایستی پس از رفع مشکلات و ایجاد شرایط مطلوب، نسبت به توسعه خدمات خود و جذب مشترک جدید اقدام کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 4 (1 vote)
سیتنا 5
2015-07-12 14:27

دیدگاه‌ها

تصویر farshid
من کار بر اینترنت استان اصفهان هستم از زمان استفاده از به اصطلاح خدمات اینترنت پر سرعت با سرعت 16 مگ همواره با تست سرعت متوجه تضییق حقوق خود بود ه ام و هنوز هم چنین وضعیتی حکمفرما است و ماهانه افزون بر 43000تومان بابت هیچ پرداخت کرده ام اخیرا هم سایت قابل دسترس نمیباشد تا بتوانم شارژ اضافه تهیه کنم. حدود دو ماه پیش با تبلیغ طرحی را معرفی کردند که یکماهه با 100گیگ بمبلغ حدودا 43000تومان خریداری کردم آنقدر سرعت را پائین بردند که زمان تمام شد به هر حال خدماتشان بمعنی واقعی صفر است.امیدوارم جدا رسیدگی کنند
ارسال شده توسط farshid در 27 تير 00 - 01:13

افزودن دیدگاه جدید