کد مطلب: 

177228

تدوین برنامه راهبردی و عملیاتی سازمان تامین اجتماعی پس از 60 سال

معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی از اقدامات انجام شده به منظور تدوین برنامه های راهبردی و عملیاتی در این سازمان برای نخستین بار پس از 60 سال عمر فعالیت آن خبر داد.
تدوین برنامه راهبردی و عملیاتی سازمان تامین اجتماعی پس از 60 سال

به گزارش سیتنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، محمد حسن زدا در گردهمایی روسای شعب و کارشناسان اداره کل تامین اجتماعی هرمزگان، گفت: طی 60 سال اخیر که از عمر سازمان تامین اجتماعی می گذرد، هیچگونه برنامه راهبردی برای حرکت این سازمان در چشم انداز آینده تعریف نشده بود که در یکسال اخیر این مهم مدنظر قرار گرفته است.

وی بیان کرد: پس از تدوین کلیات برنامه راهبردی سازمان، تدوین برنامه عملیاتی و تدوین شاخص های ارزیابی با کمک بدنه کارشناسی سازمان در مرکز و استان ها در دستور کار قرار گرفته شده است تا برنامه مدنظر با بهره گیری از خرد جمعی بیش از 65 هزار نفر کارکنان سازمان تامین اجتماعی در اقصی نقاط کشور مدون شود.

معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی خاطرنشان کرد: 40 میلیون نفر از جمعیت کل کشور تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی قرار دارند که عدم رسیدگی به مطالبات و انتظارات آنها تبعات اجتماعی به دنبال دارد.

زدا همچنین از اقدامات انجام شده به منظور آماده سازی پیش نویس و تدوین بندهای مختلف سیاست های حوزه بیمه و تامین اجتماعی کشور برای ابلاغ توسط مقام معظم رهبری خبر داد.

به گفته وی، سیاست های ابلاغی رهبری در کنار برنامه راهبردی به عنوان نقشه راه آینده سازمان تامین اجتماعی خواهند بود.

معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی از معرفی این سازمان توسط دیوان عدالت اداری  به عنوان دستگاه برتر در زمینه کاهش شکایات مردمی و همچنین در سمینار دولت الکترونیک به عنوان سازمان برتر از جمله قدم های بزرگ و خیز بلند مجموعه مدیریتی و بدنه این سازمان برای بازگشت مسیر و رسالت اصلی سازمان تامین اجتماعی یاد کرد.

در ادامه این نشست، سید فاضل حیدری بلوکی، مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان به بیان گزارشی در خصوص عملکرد سال 93 این اداره کل با اشاره به شاخص های تعیین شده پرداخت.

همچنین در پایان این نشست روسای شعب ، معاونین و کارشناسان اداره کل تامین اجتماعی هرمزگان به بیان دیدگاه ها و پیشنهادات خود در خصوص مباحث مطرح شده در این گردهمایی پرداختند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-05-23 10:33

افزودن دیدگاه جدید