کد مطلب: 

176044

پاسخ یک حقوقدان به اظهارات توهین آمیز سناتور آمریکایی به ظریف

تام کاتن، سناتور تازه‌کار و تندرو آمریکایی، در جدید‌ترین اقدام خود علیه ایران، با انتشار پیام‌هایی در صفحه توئیتر وزیر خارجه ایران، وی را به مناظره فراخوانده و همچنین مستقیم‌ به وی توهین کرد.
پاسخ یک حقوقدان به اظهارات توهین آمیز سناتور آمریکایی به ظریف

به گزارش خبرنگار سیتنا، تام کاتن، سناتور تازه‌کار و تندرو آمریکایی که مدتی پیش به واسطه تدوین نامه ۴۷ جمهوری‌خواه خطاب به رهبران ایران نامش بر سر زبان‌ها افتاد، در جدید‌ترین اقدام خود علیه ایران، با انتشار پیام‌هایی در صفحه توئیتر وزیر خارجه ایران، وی را به مناظره فراخوانده و همچنین مستقیم‌ به وی توهین کرده است.

اگرچه این اظهارات با واکنش جالب وزیر امور خارجه کشورمان مواجه شد، اما یک حقوقدان ایرانی در صفحه فیسبوک خود پاسخ جالبی به اظهارات کاتن داد.

رضا نصری، حقوقدان بین المللی و عضو موسسه مطالعات عالی بین المللی ژنو در صفحه فیسبوک خود در پاسخ به اظهارات کاتن، نوشت: «سناتور کاتن! تو نه تنها چیزی درباره قانون اساسی ایالات متحده نمی دانی، بلکه حتی درباره قوانین عادی هم چیزی نمی دانی: دیپلمات های ایرانی در نیویورک به یک محدوده با شعاع 25 مایلی محدود هستند. بنابراین، دکتر ظریف نمی تواند در واشنگتن با تو مناظره کند».

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-05-01 00:02

افزودن دیدگاه جدید