کد مطلب: 

173798
معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات، خبر داد:

آغاز مطابقت کدملی دارندگان سیم‌کارت از ۲۳ فروردین/ ساماندهی دارندگان حقیقی بیش از ۱۰ سیم کارت

معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، از آغاز مطابقت کدملی دارندگان سیم‌کارت از ۲۳ فروردین سال 94 خبرداد.
آغاز مطابقت کدملی دارندگان سیم‌کارت از ۲۳ فروردین/ ساماندهی دارندگان حقیقی بیش از ۱۰ سیم کارت

به گزارش سیتنا، دکتر "غلامرضا داداش زاده" با تاکید بر اینکه فاز اخذ کدملی سیم کارتها به اتمام رسیده است، گفت: از ۲۳ فروردین ماه جاری، احراز هویت مشترکان و مطابقت کدملی آنها آغاز می شود.

وی در مورد سیم کارتهایی که ارتباطشان از ۸ فروردین ماه امسال قطع شده است، گفت: بعد از تاریخ هشتم فروردین امسال، مشترکانی که قطع ارتباط شده اند می توانند از طریق مراجعه به دفاتر امور مشترکان، نسبت به فعالسازی سیم کارت خود اقدام کنند.

داداش زاده تصریح کرد: ارزیابی ما این است که اغلب افرادی که کدملی خود را به بانک اطلاعاتی اپراتور ارسال نکردند، قطعا سیم کارت به نام خودشان نبوده است. لذا در مورد ارائه مدرک به مشکل برخورد خواهند کرد و این همان چیزی است که باعث شناسایی سیم کارتهای فاقد هویت می شود.

وی با تاکید براینکه فاز اخذ کدملی سیم کارتها به اتمام رسیده است، گفت: از ۲۳ فروردین ماه جاری، احراز هویت مشترکان و مطابقت کدملی آنها آغاز می شود.

معاون رگولاتوری با اشاره به بخش دوم اجرای ساماندهی سیم کارتهای موجود در بازار تلفن همراه، گفت: به زودی ساماندهی افراد حقیقی که بیش از ۱۰ سیم کارت دارند را نیز در دستور کار قرار خواهیم داد.

وی با تاکید بر اینکه براساس قانون مجاز نیست که یک فرد حقیقی بیش از ۱۰ سیم کارت به نام خود داشته باشد، افزود: پس از احراز هویت این مشترکان و ساماندهی سیم کارتها، نسبت به قطع این سیم کارتها نیز اقدام خواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-04-08 20:08

افزودن دیدگاه جدید