کد مطلب: 

172335

«همراه اول» مشتری خرید پرسپولیس!

باشگاه پرسپولیس تهران یکی از پرطرفدارترین باشگاه‌های آسیاست. این محبوبیت باعث شده تا اخبار مربوط به واگذاری این باشگاه مورد توجه فوتبال‌دوستان قرار بگیرد. گاهی یک خبر چند خطی مبنی بر خرید احتمالی باشگاه پرسپولیس توسط یک تاجر علاقه‌مند به فوتبال، می‌تواند چند روز طرف را در مرکز کانون توجه قرار دهد.
«همراه اول» مشتری خرید پرسپولیس!

به گزارش سیتنا، خبر ورزشی در مطلب ادامه داد: یا مصاحبه یک پیشکسوت و ابراز تمایل به خرید پرسپولیس، حواس همه را به طرف معطوف کند. از وقتی بحث واگذاری باشگاه پرسپولیس به بخش خصوصی جدی شد، حسین هدایتی مالک استیل‌آذین برای خرید سهام این باشگاه اعلام آمادگی کرد. این تاجر موفق در چند نوبت به ملاقات امیررضا خادم نماینده تام‌الاختیار وزارت ورزش و جوانان در امور واگذاری باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال رفت و مذاکراتی انجام داد اما این گفت‌وگوها به سرانجامی نرسید. هدایتی که از خرید باشگاه محبوبش ناامید شده بود، برای خرید سهام باشگاه اسپانیایی ختافه اقدام کرد و به تازگی نیز گفته است: «قیمت باشگاه ختافه نصف پرسپولیس است!»

پس از تعیین قیمت پایه 290 میلیارد تومانی برای باشگاه پرسپولیس، نه تنها حسین هدایتی بلکه کریم باقری و دوستان متمولش که خواستار خرید سهام این باشگاه بودند، جا زدند و به قول علی پروین فرار را بر قرار ترجیح دادند! گفتنی است یکی از این خریداران بالقوه(!) پرسپولیس پس از شنیدن رقم 290 میلیارد تومانی برای قیمت پایه این باشگاه، ‌در تماس با خبرنگاران ورزشی عنوان داشته است: «اگر 290 میلیارد تومان را در یکی از بانک‌های خصوصی بگذارم، حدوداً‌ می‌توانم 5 میلیارد تومان سود بگیرم.

بنابراین مگر عقلم کم است که بیایم 290 میلیارد تومان برای خرید باشگاهی پرداخت کنم که نه درآمدزاست و نه سودی برمی‌گرداند!» باری، با شنیدن این حرف‌ها، سؤالی تکراری در اذهان به وجود می‌آید که بالاخره چه کسی یا کسانی برای خرید باشگاه پرسپولیس جلو خواهند آمد؟ شنیده‌ها حکایت از آن دارد که نه حسین هدایتی،‌ نه کریم باقری و نه هیچ پرسپولیسی و پیشکسوت دیگری قادر به خرید این باشگاه نیست و تاکنون فقط یک شرکت مشتری جدی سهام باشگاه پرسپولیس است که نامش همراه اول است!

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-01-15 19:44

افزودن دیدگاه جدید