کد مطلب: 

172221

تقدیر از همراه اول در دهمین جشنواره قهرمانان صنعت ایران

در مراسم معرفی 100 برند ارزشمند بازار ایران، از همراه اول به عنوان برند حوزه ارتباطات تقدیر شد.
تقدیر از همراه اول در دهمین جشنواره قهرمانان صنعت ایران

به گزارش سیتنا به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، عصر روز شنبه 21 دیماه، در سال «اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی» همزمان با دهمین جشنواره قهرمانان صنعت ایران و در راستای توسعه برندهای ملی، برندهای پیشرو و ارزشمند ایران معرفی شدند  و با اهدای لوح و تندیس مورد تقدیر قرار گرفتند.

در این جشنواره که در حال حاضر یکی از معتبرترین جوایزی است که به شرکت های موفق ایرانی اهدا می شود، با حضور دکتر محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور، مهندس سیدحسین هاشمی استاندار تهران، مهندس نیره پیروز بخت رئیس سازمان ملی استاندارد، دکتر علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی و جمعی از مدیران برند های برتر کشور، یکصد برند ارزشمند کشور معرفی شد و در حوزه ارتباطات، همراه اول ضمن معرفی به عنوان برند برتر، با اهدا لوح و تندیس ویژه مورد تقدیر قرار گرفت.

در بخشی از متن لوح تقدیر همراه اول خطاب به مهندس صدوقی مدیرعامل این اپراتور آمده است:  ... درخشش و بالندگی آن مجموعه ارزشمند در دهمین جشنواره قهرمانان  صنعت ایران و کسب عنوان «برند ارزشمند ایران» در سال «اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی»، برگ زرین دیگری بر لوح افتخارات و کامیابی فرزندان سرافراز و نوآور این مرز و بوم است.

بنا بر اعلام دبیرخانه این جشنواره، در این دوره با بهره گیری از مدلهای معتبر بین المللی ارزشگذاری برند، از یک روش علمی اما بومی شده استفاده شد و برندها بر اساس یک فرایند دو مرحله ای شامل «ارزیابی ارزش ویژه برند بر مبنای  دیدگاه مشتری» و «محاسبه ارزش ویژه برند بر مبنای ارزیابی مالی» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

همین جشنواره قهرمانان صنعت ایران، عصر روز شنبه 21 دیماه با حمایت و همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزارشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-01-11 14:08

افزودن دیدگاه جدید