کدخبر :12158 پرینت
22 دی 1392 - 13:16

یک میلیون و 560 هزار ورقه اجاره رایتل پذیره‌نویسی شد

متن خبر

پذیره‌نویسی اوراق اجاره رایتل در بازار سوم فرابورس امروز اغاز و یک میلیون و 560 هزار ورقه به ارزش یک هزار و 560 میلیارد ریال پذیره‌نویسی شد و بیشترین ارزش معاملات امروز نیز به این نماد تعلق گرفت.

به گزارش سیتنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرابورس، پذیره نویسی 3 میلیون اوراق اجاره از سوی شرکت واسط مالی اردیبهشت یکم به منظور تأمین مالی شرکت خدمات ارتباطی رایتل و با قیمت اسمی هر ورقه یک میلیون ریال در نماد معاملاتی صایتل از امروز آغاز شد.

این اوراق با نرخ اجاره‌بهای 20درصد سالانه به مدت 7 روز کاری از طریق کارگزاری‌های عضو فرابورس پذیره‌نویسی می شود.

 

همچنین در جریان معاملات امروز بازارهای فرابورس تغییر مالکیت 121 میلیون اوراق رقم خورد که بیشترین معاملات به گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان با 22.21 میلیون سهم تعلق داشت.
بانک حکمت، ذوب آهن اصفهان و بانک دی هم به ترتیب با معامله 9.85، 9.84 و 9.27 میلیون سهم، بیشترین حجم معاملات را داشت. 

 

امروز بیش از 2576 میلیارد ریال سهم در 27 هزار و 875 نوبت معاملاتی داد و ستد شد و پس از اوراق اجاره رایتل، توسعه خدمات بندری و دریایی سینا با بیش از 168.8 میلیارد ریال بیشترین ارزش معاملات را ثبت کرد. 

 

بر اساس این گزارش حق تقدم سبحان دارو و توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی بیشترین رشد قیمت را داشت و رهشاد سپاهان، صنایع پتروشیمی دهدشت، تکادو و حق تقدم زرین معدن آسیا هم با بیشترین کاهش قیمت مواجه شد.

 

در بازار امروز معامله نمادهای معاملاتی شرکت سبحان دارو و حق تقدم خرید سهام این شرکت پس از ارائه اطلاعات شفاف سازی، نمادهای معاملاتی شرکت زرین معدن آسیا و حق تقدم خرید سهام آن پس برگزاری مجمع عمومی و نماد معاملاتی شرکت توسعه بازرگانی آهن و فولاد میلاد امکان پذیر شد.

 

نماد معاملاتی شرکت ایتالران به منظور برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام و نماد معاملاتی شرکت فرآورده‌های غذایی و قند چهارمحال به‌دلیل دریافت اطلاعات مبنی بر تعدیل با اهمیت پیش بینی سود هر سهم متوقف شد.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.