کد مطلب: 

12077

واعظی: باید تفکر حاکم بر شرکت پست بین المللی باشد/ نقش پست در سیاستگذاری دولت یازدهم بسیار پررنگ است

واعظی: باید تفکر حاکم بر شرکت پست بین المللی باشد/ نقش پست در سیاستگذاری دولت یازدهم بسیار پررنگ است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: نوآوری به معنای ابتکارات امروز در پست است و باید در جهت ایجاد خدمات متعدد و دارای ارزش افزوده برنامه ریزی اصولی صورت گیرد و ارتقای کیفیت خدمات نیز موجب جلب اعتماد و به نوعی استقبال از خدمات نوین است.

 

به گزارش سیتنا، دکتر محمود واعظی در همایش تبیین رویکردها و برنامه های شرکت پست، اظهارداشت: پست از دیرباز امانتدار و معتمد مردم بوده و این بزرگترین سرمایه این مجموعه به شمار می رود.

 

وی افزود: هدف اصلی هر دولتی خدمت به مردم است و در دولت جدید نیز اهتمام ویژه ای بر این مهم معطوف شده و اعتقاد بر این است تمامی برنامه ها نتیجه ای جز رضایتمندی مردم به دنبال نداشته باشد.

 

وی خاطرنشان کرد: در سیاستگذاری دولت یازدهم نقش پست بسیار بزرگ است و توجه خاصی به این نهاد در وزارتخانه و دولت شده است.

 

وزیر ارتباطات با اشاره به قدمت دیرینه پست تصریح کرد: رجوع به تاریخ بیانگر این است که در آغاز پست ایجاد شده و به تبع آن تلگراف و تلفن و دیگر وسایل ارتباطی؛ از این رو نباید به اصل خود بی مهر بوده و آن را فراموش کنیم.

 

وی تاکید کرد: تحول پست و خروج از حالت سنتی در گروی همت تمامی افراد مجموعه است و این تحول ،تحول خانواده پست را در پی خواهد داشت.

 

دکتر محمود واعظی با بیان این مطلب که فناوری جدید ایجاد شده و در خدمت پست قرار گرفته است گفت: امکانات حوزه فناوری در اختیار شرکت پست قرار دارد تا با بهره گیری از توانمندی های خود نظیر "گستره کشوری فعالیت" و "داشتن اعتبار میان مردم"ٰ‌زمینه رونق این بخش را فراهم کند.

 

وی ادامه داد: آموزش مستمر برای ارتقای کیفیت خدمات ضروری بوده و پست باید به طراحی و عرضه خدمات جدید و خلاقانه بیاندیشد و تلفیقی از سه فعالیت فیزیکی، الکترونیکی و مالی را ایجاد نماید.

 

وی افزود: پست یک فعالیت داخلی نیست بلکه یک فعالیت بین المللی است و باید تفکر و اندیشه بین المللی داشته باشد تا همکاری با دنیا گسترده شود.

 

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر برنامه ریزی در جهت خدمت رسانی به تمامی اقشار جامعه حتی دردور دست ترین نقاط ، مدیران پست را فعال و علاقمند خواند و اظهار داشت: استان ها باید با کار روی موضوعات مختلف و ارایه پیشنهادات مفید در تصمیم گیری ها ایفای نقش کنند.

 

وی به هم افزایی میان پست، پست بانک و شرکت خدمات هوایی پیام اشاره و خاطرنشان کرد: می بایست برنامه ریزی لازم به منظور استفاده از ظرفیت های این سه مجموعه به ویژه در خصوص ایجاد پست لجستیک و هاب پستی صورت گیرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-01-08 18:42

افزودن دیدگاه جدید