کد مطلب: 

11844

نمایشگاه "ایران‌کام" جایگزینی برای اله‌سیت

مدیر کل فناوری اطلاعات و ارتباطات استانداری خراسان رضوی  با بیان اینکه بخش دولتی نهایت تلاش خود را برای داشتن حضوری پر رنگ در نمایشگاه ایران کام به انجام می رساند گفت: شانزدهمین نمایشگاه ایران‌کام با حمایت معاون توسعه مدیریت و نظارت راهبردی نهاد ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

 

به گزارش سیتنا (CITNA.IR)، محمد رضا خلیلی در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع رسانی نمایشگاه های بین المللی ایران در راستای برگزاری نمایشگاه ایران‌کام در راستانی تویعه دولت الکترونیک و تقویت بخش خصوصی با اشاره به این که دولت الکترونیک با حمایت معاونت توسعه مدیریت ریاست جمهوری در نمایشگاه حضور پیدا می کند  اظهار کرد: بخش دولتی بخشی است که نیازمند سامانه و تهیه نرم افزار ها و الکترونیکی کردن خدمات برای مردم و این حوزه با تقویت بخش خصوصی ارتقا یافته و سبب اجرای درست دولت الکترونیک در کشور می‌شود.

 

وی افزود: بخش خصوصی به اعتقاد ما بخش توانمندی در کشور است که از سرمایه های خود و سرمایه های دولتی به نحوی استفاده می کند که پروژه های الکترونیکی دستگاه های اجرایی و برنامه پنجم توسعه به نتیجه برسد.

 

مدیر کل فناوری اطلاعات و ارتباطات استانداری خراسان رضوی بیان کرد: براساس برنامه پنجم توسعه، دستگاه‌های اجرایی باید تمامی خدمات غیرحاکمیتی خود را تا پایان برنامه به صورت الکترونیکی ارائه دهند، که نتیجه این امر توانمند شدن بخش دولتی، تقویت و توسعه بخش خصوصی است.

 

خلیلی خاطر نشان کرد: نمایشگاه ایران کام از دو لحاظ حائز اهمیت است اول این که می تواند جایگزینی برای نمایشگاه اله سیت شود و تا پایان امسال اندیشمندان حوزه آی.تی را گرد هم جمع کند و دوم این که فرصت مناسبی برای ایجاد ارتباط بین بخش خصوصی و دولتی است.  

 

مدیر کل فناوری اطلاعات و ارتباطات استانداری خراسان رضوی تاکید کرد: به همین دلیل ما نهایت تلاش خود را می کنیم تا با  این که آخرین دستاوردهای خود را به فعالان آی.تی استان نشان می دهیم، بستر مناسبی برای ایجاد ارتباط با بخش خصوصی فراهم کنیم.

 

وی در پایان با اشاره به این که در نمایشگاه ایران کام سالن مجزایی به نام دولت الکترونیک باغرفه های رایگان در اختیار بخش دولتی قرار خواهد گرفت گفت:امیدواریم بخش خصوصی استان خراسان رضوی و استان های دیگر بتوانند دستاوردهای خود را درنمایشگاه عرضه کنند تا با استفاده بیشتر از این دستاوردها در استان قدمی در راستای پیشبرد دولت الکترونیک برداریم.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری نمایشگاه‌های ایران، شانزدهمین نمایشگاه بین المللی کامپیوتر، تجارت الکترونیک، اینترنت و ماشینهای اداری مشهد هفتمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات واطلاع رسانی از 17 الی 20 دی ماه امسال در محل نمایشگاه های بین المللی مشهد به ارائه محصولات جدید در زمینه سخت افزار،نرم افزار،ماشین های اداری،فناوری اطلاعات و همچنین ارائه دهندگان خدمات اینترنتی می باشد که در بخش مخابرات غیر از تجهیزات مخابراتی، اوپراتور های مختلف به ارائه خدمات نوین خود خواهند پرداخت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-12-29 07:14

افزودن دیدگاه جدید