کد مطلب: 

11839

برگزاری همایش سالانه "کلوب هرج‌ومرج" هکرها

برگزاری همایش سالانه "کلوب هرج‌ومرج" هکرها

سی‌امین همایش سالانه هکرهای وابسته به "کلوب کامپیوتری هرج‌ومرج" در هامبورگ در حال برگزاری است. یکی از موضوعات محوری این همایش چهارروزه که هزاران هکر در آن شرکت دارند، سوءاستفاده سازمان‌های امنیتی از اینترنت است.

 

به گزارش سیتنا، افشاگری‌های ادوارد اسنودن در باره کنترل اینترنت و شنود تلفن‌های همراه توسط آژانس امنیت ملی آمریکا باعث شد که بسیاری از کاربران و کارشناسان اینترنتی بیش از پیش به امنیت و حفظ حریم شخصی در اینترنت بیاندیشند.

 

ابعاد "فاجعه" به حدی گسترده است که حتی هکرها نیز که بخشی از فعالیتشان تجاوز به حریم شخصی دیگران است، خواهان وضع قوانینی شده‌اند که جلوی فعالیت هکرهای وابسته به سازمان‌های اطلاعاتی را بگیرد.

 

یکی از موضوعات محوری در همایش چهارروزه "Chaos Computer Club" (کلوب کامپیوتری هرج‌و‌مرج) در هامبورگ سوءاستفاده سازمان‌های اطلاعاتی و امنیتی از داده‌های اینترنت است. هکرها علاوه بر این به تازه‌ترین دستاوردهای هکری در جهان خواهند پرداخت.

 

در این همایش که روز دوشنبه (۳۰ دسامبر / ۹ دی) به پایان می‌رسد، هزاران هکر و کارشناس امنیت اینترنتی از کشورهای گوناگون شرکت دارند و بیش از ۱۳۰ مقاله و سخنرانی ارائه می‌شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-12-28 20:48

افزودن دیدگاه جدید