کد مطلب: 

11306

وزیر ارتباطات: حضور در مناطق محروم از مهمترین ویژگی‎های پست بانک ایران است

وزیر ارتباطات: حضور در مناطق محروم از مهمترین ویژگی‎های پست بانک ایران است

وزیر ارتباطات، گفت: حضور در مناطق کور بانکی و همچنین مناطق محروم و روستائی که برای سایر بانک ها توجیه اقتصادی ندارد از مهمترین ویژگی های پست‌بانک ایران است.

 

به گزارش سیتنا، دکتر محمود واعظی در مراسم امضای تفاهم نامه ایجاد 10هزار صندوق تأمین مالی خُرد روستائی بین پست بانک ایران و مرکز توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری، افزود: افتخار می کنیم که به صادق ترین افراد جامعه در روستاها خدمت می کنیم و این ابتکار بسیار خوبی است که موجب می شود دولت با عشق و علاقه خاصی به روستائیان خدمت کند.

وی افزود: حل مشکلات هموطنان روستائی و پرداخت وام و تسهیلات بانکی راحت و آسان به آنان کار بسیار ارزنده ای است.

واعظی تصریح کرد: دولت برنامه های مختلفی برای خدمت به روستائیان و ساکنان مناطق محروم و مرزی کشور دارد و ایجاد صندوق تأمین مالی خرد روستایی در 10هزار روستای کشور از جمله این برنامه هاست که سازو کار آن با حمایت بانک مرکزی توسط پست بانک ایران و مرکز توسعه روستائی ریاست جمهوری انجام شده و مقرر است در زمینه های اشتغال زائی، تولید و رفع نیازهای ضروری روستائیان وام های خوبی پرداخت کند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات این حرکت را ابتکار خوبی عنوان کرد که می تواند بسیاری از دغدغه های زندگی روستاییان را برطرف کرده و آثار خوبی در روستاها داشته باشد.

وی تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی و دولت همواره از اینگونه طرح ها و برنامه ها در روستاها حمایت می کنند زیرا توسعه مناطق روستائی و محروم در اولویت برنامه های نظام است.

واعظی در پایان عنوان کرد: اعتقاد داریم که با حمایت روستاییان می توانیم صنایع کوچک را در روستاها دایر کرده و چنین اقداماتی می‌تواند در ایجاد کسب و کار در این مناطق مفید باشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-12-08 08:32

دیدگاه‌ها

تصویر kj
ه پست بانک ایران به پیشنهاد مهندس سيدمحمدغرضی به منظور خدمت رسانی در کنار پست و بانک در مناطق محروم تاسیس شد.[۲۶] با اصرار او فرودگاه بین‌المللی پیام «به منظور ارسال محصولات پستی، به ویژه پست هوایی، به مقصد کشورهای گیرنده یا دریافت آنها» تاسیس شد
ارسال شده توسط kj در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید