کد مطلب: 

11143

گلایه فیس بوکی باجناق دکتر الهام از حجم مفاسد اقتصادی و اجتماعی در ایران

اکبر جباری، باجناق دکتر الهام، سخنگوی دولت محمود احمدی نژاد، در صفحه فیس بوک خود مساحت ایران را «1 میلیون وششصد هزار کیلومتر “مکعب”» محاسبه کرد!

 

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، اکبر جباری، باجناق دکتر الهام، با رویکردی انتقادی نسبت به وضعیت اقتصادی و اجتماعی کشور حجم مفاسد اقتصادی و اجتماعی را به طعنه، یک میلیون و وششصد هزار کیلومتر “مکعب” خواند که باید ضخامت کثافتش نیز به این صورت محاسبه شود!

 

IMAGE635215244380234223.jpeg

 

وی در صفحه فیس بوک خود با شرح وضعیت وخیم اقتصادی یک استاد دانشگاه نوشت: «تُف به شرف نداشته تان.
امروز صبح، استادی با من تماس گرفت و با خجالت تمام از من 200 هزار تومن پول قرض خواست. گفت: صفر، صفر شده ام…
این استاد محترم که تمام زندگی اش را برای این مملکت و انقلاب اسلامی(!) گذاشته مثل من نیست. فقط از آقایان دفاع کرده و فقط تسلیم بوده. هرگز نه انتقادی کرده و نه ایرادی گرفته و هرگز کوچکترین اعتراضی نداشته است.
آنقدر دلم گرفت و آنقدر حالم بد شد که به او گفتم: تو که تمام عمرت را برای تأیید اینها و حمایت اینها قلم زده ای، باید الان لنگ 200 تومن باشی؟!
تُف به شرف نداشته کسانی که خود را همان «اسلام» میدانند و وقتی کوچکترین انتقادی میشنوند، خودشان و بادنجان دور قابچین هایشان، برایت خط و نشان میکشند.
برای همین وقتی کسی از من میپرسد مساحت ایران چقدر است، میگویم: 1 میلیون وششصد هزار کیلومتر “مکعب”. باید ضخامت کثافتی که بر روی این زمین نشانده اند را نیز محاسبه کرد…»
انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-12-02 13:36

افزودن دیدگاه جدید