کد مطلب: 

10824

عضو حقوقی هیات مدیره شرکت مخابرات در گفت‎وگو با سیتنا: تنظیم بهتر روابط بین شرکت مخابرات و دولت در دستور کار بنده است

عضو حقوقی هیات مدیره شرکت مخابرات در گفت‎وگو با سیتنا: تنظیم بهتر روابط بین شرکت مخابرات و دولت در دستور کار بنده است

در پی بروز اختلافات اخیر بین شرکت مخابرات ایران و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، عضو حقوقی هیات مدیره‎ی شرکت مخابرات ایران، گفت: تنظیم بهتر روابط بین شرکت مخابرات و دولت در دستور کار بنده می‎باشد؛ اگرچه وی تشریح اقداماتش در راستای  تحقق این هدف را به آینده‎ی نزدیک موکول کرد.

 

مهندس "نصرالله جهانگرد" عضو حقوقی هیات مدیره شرکت مخابرات ایران در گفت‎وگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری سیتنا (CITNA.IR) در خصوص نقش وی به عنوان نماینده‎ی دولت در هیات مدیره‎ی شرکت مخابرات ایران در راستای تنظیم روابط بین مخابرات و دولت، اظهار داشت: تنظیم بهتر روابط بین شرکت اپراتور و دولت در دستور کار بنده بوده است.

 

وی ادامه داد: در این راستا، کمک به ارتقای فناوری و سرویس‎دهی بهتر توسط اپراتور، در دستور کار بنده است که برنامه‎ها انشالله به زودی اعلام می‎شود.

 

گفتنی است؛ به استناد حکم وزیر امور اقتصاد و دارایی برای جهانگرد، وی به نمایندگی از وزارت مذکور برای انجام وظایف مدیریتی در شرکت مخابرات ایران، با اختیار قبول سمت و اعمال حق رای در جلسه‎های هیات مدیره و مجامع عمومی شرکت ارتباطات ثابت، شرکت های مخابرات استان‎ها، ارتباطات سیار و شرکت های زیرمجموعه شرکت مخابرات ایران انتخاب شده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-11-18 20:39

افزودن دیدگاه جدید