کد مطلب: 

1042

دو آدمخوار در برنامه‌ی زنده‌ی تلویزیونی یکدیگر را خوردند!

دو آدمخوار در برنامه‌ی زنده‌ی تلویزیونی یکدیگر را خوردند!

شبکه‌ی تلویزیونی بی.ان.ان هلند، در یک برنامه‌ی زنده‌ی تلویزیونی که با حضور دو آدمخوار‌ برگزار شد، خوردن گوشت سرخ‌شده‌ی هر یک از آنها توسط دیگری را به روی آنتن برد. 

 

به گزارش سیتنا از آسوشیتدپرس‌، در این برنامه هر یک از این آدمخوارها قسمتی از گوشت طرف مقابل را برید و پس از سرخ شدن، آن را خورد. 

 

سخنگوی این شبکه‌ی هلندی گفت که انگیزه او از نشان دادن چنین برنامه‌ای این بوده که بداند گوشت آدم چه مزه‌ای دارد. در این برنامه دو آدمخوار پس از جدا کردن گوشت یکدیگر،‌ منتظر ‌ماندند تا سرآشپز تکه‌های کوچک گوشت را در ماهی‌تابه‌ای سرخ کند. 

 

برنامه‌ی آدمخواری این شبکه کاملا واقعی بود و در برابر چشمان بینندگان حاضر در استودیو ضبط شده بود.

انتهای پیام

نکته تکمیلی: بعد از بازتاب این برنامه در رسانه‌ها، اعلام شد که این برنامه تلویزیونی تنها یک نمایش بوده و برای بالابردن آگاهی مردم به اهدا عضو به یکدیگر طراحی شده بود.

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2011-12-24 17:13

دیدگاه‌ها

تصویر ناشناس
شما میتواند ثابت کنید آدم بودنشان محرز است!
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
آدم عاقل کسیه که وقتی این خبر رو میخونه بره خودش سرچ کنه و اصل خبر رو پیدا کنه ماشاللا دروغ ... نهادینه شده!! اصل خبر رو من پیدا کردم: بفرمایید: http://eater.com/archives/2011/12/21/surprise-dutch-cannibalism-stunt-a-... بفرمایید: http://www.globalpost.com/dispatches/globalpost-blogs/weird-wide-web/can... این برنامه یک نمایش بوده و واقعی نبوده ، همچنین برای بالابردن آگاهی مردم به اهدا عضو به یکدیگر طراحی شده بود مثل ...... دروغ مینویسید شماها!! ملت هم که زود باور!!!
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
ما که تو این مملکت دیگه فرق راست و دروغ و نمی فهمیم
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید